Algemeen forum > Voorstellen

Wie is de de Mier?

(1/17) > >>

g40airlines:
Woonachtig in Apeldoorn en in bezit van 2 vw's en een motorfiets.
polo g40 1994 genesis
Mijn autootje heeft ruim 280.000km gelopen en dat zie je ook van haar af!
-krassen rond om
-rechter voorscherm rot, tevens lichte roest in wielkas
-schermen zijn uitgerold en wil ik weer origineel hebben
-bestuurdersstoel instapschade
-rechtsvoor veerpoot lager (heel irritant)
-licht rechtsvoor staat scheef (tikje gehad denk ik)
-een van de motorkapscharnieren is niet origineel en motorkap sluit niet netjes aan (staat te ver naar beneden).
-achterbumper uitgesneden om uitlaat passend te maken  doh doh doh
-spruitstuk heeft 2 bouten die niet vast zitten (door gedraaid)

Vorige eigenaar had heeft het blok aangepakt en andere spruitstuk.

Wat ik en 2 maten samen tot nu toe gedaan hebben:
-Stabi rubbers
-draagarmen l&r
-schokbrekers voor l&r (200km later schokbreker rechtsvoor kaput)
-koppelingsplaten en druklager
-Rubberen turboslang naar plasticgedeelte
-carterpan los gehaald ivm overtollige kit, schoongemaakt en weer gemonteerd
-olie, oliefilter
-bougies w5dpo (zaten ngk in)
-k&n inlegfilter
-schrick nokkenas 252, klepstoters
-68mm, dynamo en krukas poelie, 5 pk riem en chip (68mm, nokkenas en lege kat) uit Pijnacker
-baksteun zat los, nagekeken en weer gemonteerd
-turbodruk gemonteerd ( olietemp, air/fuel moeten nog)
-alle velgen nagekeken 13'' bbs
-lekke intercooler vervangen naar een andere die iets minder lekt -dunno-
-Lader nalaten kijken bij Ruud, te veel slijtage, bepaalde plakken schuin afgesleten  :(. gereviseerde met inruil van oude €1250. had niet genoeg centen bij mij ( had zelf gerekend rond de €750 a €1000 met inruil oude) en na heel lang denken besloten om het niet te doen en verder te oriënteren, misschien turbo, eaton of een andere lader.

(10-5-2018) Vorige week ZELFDE lader weg gebracht naar Arno, en wat blijkt nou lader is helemaal niet aan revisie toe!! Tja wat mot ik da van zegguh, Ruud is bij mij afgeschreven.

het volgende staat in de planning:
-Intercooler monteren (Greddy)
-veerpoot lager rechtsvoor
-uitlijnen
-bepaalde leidingen poreus en vervangen
-er lopen overal kabeltjes, alles netjes wegwerken
-nieuwe deurhendels
-bestuurdersstoel schuim opvullen en wang bekleden, rugleuning is bijna naar de klote en klapt niet naar voren
-bijrijdersstoel klapt wel maar schuift niet
-spruitstuk in orde maken
-kat leeg halen
-andere einddemper
-olietemp, air/fuel
-inlaat gt ( past dat 1 op 1? bvd)
-juiste kraslot en gelijk strak laten maken en spuiten

sonic_striker:
Hallo en Welkom!

Gekke Gerrit:
 -welkom-

mk1-madness:
Welkom! Leuk verhaaltje! Heb een groene achterbumper liggen voor weinig. Paar krasjes maar verder netjes. Kom je volgende week ook?

nappertje:
 -welkom-
3F inlaat past 1 op 1, ben wel benieuwd wat er precies is aangepast aan de oude.

Bestuurdersstoel zijn waarschijnlijk de staalkabeltjes los/kapot, bijrijdersstoel plastic geleiders vervangen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie