Algemeen forum > Projecten

Project [ JF-JD-14 ] Polo 2F G40 op weg naar 654.321 km

<< < (2/55) > >>

Gekke Gerrit:
Ik vind het ook jammer dat je er een nieuw topic voor aanmaakt. Ik zou zeggen: pas de titel van het oude topic aan en ga daar verder? Raakt het ook niet in de vergetelheid...

KoenG40:
Ik houd ze toch gescheiden, maar wél verbonden via linkjes in de laatste post van het oude topic en in de eerste post van het nieuwe topic.

KoenG40:
Twee Polo's 2f G40.

Die JF is van mij, de FR is van een meneer die ik zo nu en dan spreek.

Die FR is uit 1992, de meneer heeft 'm sinds 1998. Wagentje ziet er niet heel mooi uit: lak en kunststof zijn verweerd, er zitten behoorlijk wat krasjes op en deukjes in en de hoekjes van de parafan zijn krokant. Bodem en accubak zijn hard, mede dankzij tectylbehandelingen in loop van de jaren.

Naar verluid zijn rond het jaar 2000 een snelle nokkenas (?), een kleine poulie en een aangepaste chip geplaatst, waarmee het vermogen zo'n 160 pk zou zijn.

Vorig jaar zijn de remmen rondom vernieuwd en zijn er "nieuwe kokerbalken onder gekomen" (?).
Zo'n vijf jaar geleden zijn koppeling en drukgroep vernieuwd.

Kilometerstand: ± 190.000 - dat is net zoveel als mijn Polo heeft gereden ná de laatste revisie van mijn G-lader. (in 2007, bij km 315.000).

Maar - helaas voor meneer - is de G-lader van zijn Polo onlangs stuk gegaan.

Volgende week ga ik met hem en Garageman eens uitzoeken wat er eventueel verder nog stuk is en welke opties er zijn voor zijn Polo.

Amemason:
I want this to be the best of the day.

KoenG40:

--- Citaat van: KoenG40 op wo, 23 aug 2017, 21:33:17 ---(...) Die JF is van mij, de FR is van een meneer die ik zo nu en dan spreek.
Volgende week ga ik met hem en Garageman eens uitzoeken wat er eventueel verder nog stuk is en welke opties er zijn voor zijn Polo.

--- Einde van citaat ---

Zijn G-lader is kapot, motor heeft géén schade. Hij denkt erover om 'm in deze staat te verkopen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie