Treffen / Meetings > Verslagen

10-09-2017: Alles Polo Melle

<< < (2/2)

sonic_striker:

--- Citaat van: Gekke Gerrit op ma, 11 sep 2017, 10:51:00 ---@Perrin: weet niet of je kleurenblind bent, maar die Derby (Classic met Derby-achterlichten) is rood, of heb je een andere auto voor ogen. Kan hem me niet herinneren van Cuijk, wel eerder in Melle. Is zo'n spiegels onder de auto-gast...

--- Einde van citaat ---
idd hij is rood, en ik dacht dat ie wel eens in cuijk was geweest, maargoed tis idd wel vet :D

sonic_striker:

--- Citaat van: Sjon op ma, 11 sep 2017, 10:01:57 ---Op foto's spotte ik al Martijn (panamabruine Polo 1), Andre (witte 2 coupe) en Tijs (witte Derby 1).
Voorgaande jaren was 't ook proppen op 't terrein (wij arriveerden ook laat, voor duitse begrippen althans).

--- Einde van citaat ---
Wist hun namen niet, hoorde pas dat zij bij die autos hoorden toen ze stonden te bakkeleien over dat een standaard Audi 50 niet mee zou mogen doen met de wedstrijd voor een beker en een helemaal gerestaureerde/aangepaste polo 1 of iets wel :P

polo1977:
we waren er zeker over aan het bakkeleien,maar ik vond de blauwe audi50 absoluut de gaafste omdat hij orgineel was en gewoon zeer uniek,helaas deed hij niet mee en dat vond ik wel jammer
het type1 gehalte was dit jaar weer groter dan vorig jaar en blijkt ook de moeilijkste klasse te zijn met de s&s
wij stonden al rond kwart over 9 voor de deur en stond er al een dikke rij te wachten,duitsers houden van vroeg
volgend jaar zeker weer van de partij

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie