Auteur Topic: VW Polo classic 1.3 maart 1991  (gelezen 3214 keer)

Offline VWouter

  • Non-Register lid
  • Berichten: 11
  • Geslacht: Man
VW Polo classic 1.3 maart 1991
« Gepost op: zo, 15 okt 2017, 13:59:52 »
Helaas moet ik afscheid nemen van mijn lieve Polo Classic (Polo CL 40KW U9, motorcode NZ). Afkeurpunten APK zijn 3 afgebroken veren, achterrem loopt aan en benzinetank zweet. Ook beginnen de kokerbalken dermate te roesten dat dat voor volgend jaar een probleem is. Motorisch is de auto nog piekfijn. Winterbanden zijn in goede staat, zomerbanden versleten. De achterbumper is er ooit door iemand vanaf gereden (stond langs de kant van de weg geparkeerd), dus die zit met tie-rips vast.

Welke liefhebber heeft er zin in een opknapper en geeft deze auto nog een tweede leven, anders moet ze helaas uiterlijk 20 november naar de sloop. Ik zou het graag zelf doen, had ook ooit het plan om haar helemaal te restaureren. Maar aangezien de handigheid mij ontbreekt en op dit moment ook het geld, zit het er voor mij niet in....

Ben teven in het bezit van nog 2 sets achterlichten, doorzichtige knipperlichten voor, mistlampen, nieuw in doos (nooit aan toegekomen om te monteren), extra voorraam, voordeur voor bestuurderskant (zwart en in goede staat), extra set velgen met banden, en nog een berg aan onderdelen.

Mee te nemen tegen elk aannemelijk bedrag (€75 - € 100). Op de sloop krijg ik immers ook niet veel.
De auto staat in Ouderkerk aan de Amstel
« Laatst bewerkt op: ma, 16 okt 2017, 12:37:22 door VWouter »

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: VW Polo classic 1.3 maart 1991
« Reactie #1 Gepost op: zo, 15 okt 2017, 15:41:40 »
Lokatie kan helpen... motorcode?
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline nappertje

  • L86C-0212
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.186
  • Henri Nap
Re: VW Polo classic 1.3 maart 1991
« Reactie #2 Gepost op: zo, 15 okt 2017, 17:27:16 »
Ik gok Oudekerk aan de Amstel, als we z'n profielgegevens mogen geloven.

Offline sonic_striker

  • L86C-0134
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.321
  • Geslacht: Man
  • Perrin van der Sluys
Re: VW Polo classic 1.3 maart 1991
« Reactie #3 Gepost op: ma, 16 okt 2017, 10:14:51 »
Wat is je vraagprijs? want dat moet erbij helaas

mocht ie naar de sloop gaan, zou ik dan de achterbumper en een set achterlichten mogen? (tegen wat centjes natuurlijk) ;)
'85 Tizian Rot met. Polo 1.3 Coupe CL
'19 Flash Rot Polo 2.0 GTI
'11 Ford Fiesta 1.6 TDCi

Offline VWouter

  • Non-Register lid
  • Berichten: 11
  • Geslacht: Man
Re: VW Polo classic 1.3 maart 1991
« Reactie #4 Gepost op: ma, 16 okt 2017, 12:41:11 »
Ik heb mijn bericht aangevuld. Ouderkerk aan de Amstel klopt inderdaad, motorcode is NZ.
Wat ik nog vergeten was te melden (staat er nu ook in) is dat de achterbumper met tie-rips vast zit. Is door een vrachtwagentje ooit eens zijdelings aangereden en die trok de plastic bumper mee van de stalen balk af.

Achterlichten moet ik sowieso hebben. Ik heb ooit eens 1 of 2 reservesets gekocht.

Offline sonic_striker

  • L86C-0134
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.321
  • Geslacht: Man
  • Perrin van der Sluys
Re: VW Polo classic 1.3 maart 1991
« Reactie #5 Gepost op: ma, 16 okt 2017, 13:14:55 »
Ik heb mijn bericht aangevuld. Ouderkerk aan de Amstel klopt inderdaad, motorcode is NZ.
Wat ik nog vergeten was te melden (staat er nu ook in) is dat de achterbumper met tie-rips vast zit. Is door een vrachtwagentje ooit eens zijdelings aangereden en die trok de plastic bumper mee van de stalen balk af.

Achterlichten moet ik sowieso hebben. Ik heb ooit eens 1 of 2 reservesets gekocht.

Dat zou fijn zijn, mits ze heel zijn. mijne zijn een beetje slecht helaas ik stuur je ff pm
'85 Tizian Rot met. Polo 1.3 Coupe CL
'19 Flash Rot Polo 2.0 GTI
'11 Ford Fiesta 1.6 TDCi