Auteur Topic: Project [RP-PS-63] Polo 2F G40  (gelezen 14463 keer)

Offline polo 3

• L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Re: Project [RP-PS-63] Polo 2F G40
« Reactie #120 Gepost op: wo, 29 sep 2021, 11:24:13 »
Dankje
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline JBM

• L86C-0238
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Geslacht: Man
  • Joris
Re: Project [RP-PS-63] Polo 2F G40
« Reactie #121 Gepost op: di, 26 okt 2021, 13:58:27 »
Tijdje stil geweest hier  -naughty-

Een poosje terug stond ik met de wagen in Maastricht en wilde de Polo niet meer starten.
Had hier eerder ook wel eens last van en uiteindelijk kreeg ik hem weer aan de praat.
Aangezien de accu vers is, verse massakabels, verse dynamo en de startmotor heel soepel rond gaat besloten om het contactblokje te vervangen achter het contactslot. Heb de wagen nog niet kunnen testen maar het oude contactblokje zag er flink uitgesleten uit.

Vond de wagen steeds luider klinken en kwam erachter dat de nieuwe spruitstukpakking tussen de kop en het spruitstuk aan het lekken was. Heb de boel nu open liggen om het probleem te verhelpen. Ga ook nieuwe originele tapeindes/moeren monteren aangezien ik niet tevreden ben over de tapeindes van MaxRPM (De schroefdraadlengtes komen niet overeen). Rook hierdoor ook wat uitlaatgassen in de cabine en dat is natuurlijk minder fijn.

Ik wil graag de VDO drukmeter installeren binnenkort. Zoek nog zo'n DIN instrumentenpaneel waarbij je plek hebt voor 3 meters (toepasbaar op de originele radio plek). Jaren terug had Conrad hier veel voor in het assortiment maar veel dingen zijn niet meer terug te vinden. Mocht iemand nog tips hebben hoor ik dat graag.

Ervaar een spatader, rij G-lader.