Polo loopt goed
Aardig wat power nu met dichte intercooler.
Misschien heeft er iemand antwoord op deze vraag:
Die originele 13 inch BBS'jes; klopt het dat VW hier een speciaal kloploodje voor had om te monteren aan de buitenkant van de velg? Plaklood is wat moderner en netter, vraag het vanwege mijn bestuurderderskant voor: Het plaklood komt zo dicht bij de remmerij soms dat het ervanaf slaat. Rechtsvoor en achterkant geen probleem.
Heb nu een paar keer met de smalle winterwielen gereden van mijn oude Polo en merk dat ik nagenoeg geen onbalans heb in de ophanging (ophanging is in nieuwstaat).
Had speciaal plaklood besteld (dunne variant) en dit is vandaag door de bandenboer erop gezet. Het voelt best aardig, maar voel toch nog wat trillingen in het stuur. Dit dunne plaklood heeft ook amper massa omdat het zo dun is (2,5 gr stukjes op rij in stripformaat). Kan misschien ook een beetje aan de banden liggen uiteraard (Nankang NS2).
Mijn gevoel zegt dat er iets op de buitenkant moet.. Al aardig wat foto's tegen gekomen van deze velgen inclusief kloploodje.
Thanks voor het meedenken
Ook bezig met het blok van de Golf 2. Hier komt een vers opgelapt gekieteld NZ blok in met gereviseerde Golf 3 bak