Auteur Topic: Polo Classic 1984  (gelezen 303 keer)

Offline vw-gj

• L86C-0234
  • Non-Register lid
  • Geslacht: Man
  • Gertjan Willem
Polo Classic 1984
« Gepost op: do, 26 jul 2018, 19:16:23 »
Door veranderingen in de gezinssituatie, moet deze Polo Classic jammergenoeg op zoek naar een andere eigenaar.

De Polo is zeer goed onderhouden en heeft de laatste 2 jaar en half gediend als dagelijkse auto van m'n vriendin (was ook niet als oldtimer ingeschreven, werd gekeurd als dagelijks voertuig).

Ik zet de Polo eerst hier op het forum aangezien ik graag zou willen dat ze naar een andere Polo liefhebber gaat.
Ik vind het zelf een fantastische auto om mee te rijden, ben er vorig jaar in april ook zonder problemen mee op reis geweest, naar Oostenrijk en terug  -sturen- -thumbsup-

Na 34 jaar zijn er wel enkele minpuntjes in verband met de lak, enkele krassen enzo, maar het chassis en de auto in het algemeen zijn been hard.

De Polo rijd prima met zijn laag gewicht en een vlotte 1.3 motor (motorcode HK).
Deze heeft nu ongeveer 140dkm op de klok staan.

Tevens is de Polo ook verlaagd op schroefkit.
Alle papier en keuringsattesten zijn aanwezig.
Vorig jaar, in april, is de koppeling vervangen en nieuwe versnellingsbakolie in gedaan.
Er zijn ook wat reserve onderdelen inbegrepen.

De Polo kan op afspraak bezichtigt en getest worden in de buurt van Brugge, West Vlaanderen.
Mijn richtprijs is 2000, maar is naast de auto zeker nog wel bespreekbaar, doe een bod en we zien wel.
Keuring voor verkoop is ook mogelijk na goeie afspraken.

Altijd meer foto's en info verkrijgbaar  -foto- :)

Offline vw-gj

• L86C-0234
  • Non-Register lid
  • Geslacht: Man
  • Gertjan Willem
Re: Polo Classic 1984
« Reactie #1 Gepost op: wo, 24 okt 2018, 07:19:47 »
Mag dicht, de Polo heeft een nieuwe eigenaar gevonden