Algemeen forum > Algemeen

Ontstekings module NZ vragen

(1/2) > >>

Aron Faro:
Hoi iedereen,
Toestraks na het wassen wilde mijne polo niet starten, hier heb ik om een of andere reden vaker last van als ik het vochtig is of wanneer hij gewassen is.
Hij gaat rond en krijgt brandstof, en Heeeeel af en toe vonk. Ikke zoeken, denken, nog meer zoeken  -nana-bij wassen word in feite alleen de inhoud in de parafaan nat, en de ontstekings module ligt " laag " dacht ik, dus ff omgerolen en ja hoor tikke lopen, maar nu ben ik verbaasd. Wat zijn symptonen van een kapotte modulen, en gaan ze vaker stuk? Kun je ze testen?
Ik zou deze vragen liever in een project topic gooie zodat ze minder vervuilen maar he, die heb ik nog steeds niet...
Aron

Audioholic:
die dingen gaan met regelmaat kapot door slechte massa, extra massakabeltje is aangeraden!

ik zou het zoeken in de bedrading, aangezien die wel brandstof krijgt,

de onstekingsmodule stuurt namelijk ook een signaal naar de ecu.

Aron Faro:
Oke, heel goed om te weten!
Denk ook de bedrading inderdaad.. we zoeken rustig verder
Dankjewel :)

Aron Faro:
Van het ene probleem naar het ander, ondanks dat de polo weer start en rijd na de ontstekings module wissel heb ik nu een vreemd probleem erbij.

Hij loopt niet goed stationair. Hij gooit er steeds een cilinder tussen uit maar loopt niet permanent op 3 poten.
Hij loopt op 3.5 poten. Wel 1100 toeren. Hij doet kut tot 1500 en loopt dan als een zonnetje. Ik mis geen pk of nm vanaf 1500 toeren. Terugzakken in toeren (met gas los of 10% gas) is hetzelfde verhaal, gaat goed tot 1500 en gaat dan enorm bokken.

Al getest:
Blauwe temp los, geen succes
Bougie kabels vervangen aangezien ik daar aan heb gezeten. Geen succes
Massa en stekkers nagelopen, wil er 1 bij zetten. Volgens mij mis ik er ook een paar.

Gekke Gerrit:
Bougiekabels vervangen door nieuwe?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie