Auteur Topic: Interessepeiling polo 1.3 prego 94 inc 3f onderdelen  (gelezen 355 keer)

Offline punk3000

• L86C-0203
  • Non-Register lid
  • Geslacht: Man
  • Martijn Talma
Interessepeiling polo 1.3 prego 94 inc 3f onderdelen
« Gepost op: ma, 21 okt 2019, 07:25:52 »
 Ik heb besloten mijn projectauto te verkopen, omdat ik liever mijn motorrijbewijs wil halen.
Foto's volgen, auto staat nu geschorst te zijn bij een boer en niet in de buurt.
Het gaat om een rode polo prego 1.3 aav coupe uit 94, met prego interieur en schuifdak, de standaard plekjes roest krijg je er gratis bij (voorraam, dorpel).
Momenteel is de accu dood en wss 1 remslang kapot.
Heb er vorig jaar samen met Matthieu (polo86cservicebrabant) nieuwe draagarmen en stabirubbers en nieuwe achterremblokken opgezet.
Gaat om een aav met een g40 uitlaat, dus ademt iets beter dan standaard.
Ik heb er een 3f kabelboom en 2 ecus van een 3f bij en ook de ruitensproeiervloeistof reservoir (zit op de kabelboom itt de aav)
3f gasklephuis, 3f luchtfilterbak, 3f injectoren, 421 spruit (zit deuk in, want zat ooit onder een te lage polo), setje standaard g40 veren, nieuwe thermostaat nog in verpakking, nieuwe complete koppeling in verpakking, setje corrado stoelen met stevig schuim, geen slijtage plekken, wel met 1 brandgaatje, en ook nog een door Serge bewerkte cilinderkop en een std cilinderkop (mensen van g40.nl kennen hem wel, denk ik)
Verder nog wat klein spul, mooi platte radiateur, setje deurpanelen, hoedenplankdragers met setje 6 x 9 speakers, deurrubbers, setje 14 inch 7 spaaks vw velgen, die op de golf 3 en polo 6n zaten. (Deze dus:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-onder ... ousPage=lr)
Zitten nu 13 inch atsjes onder met 2 nieuwe voorbanden.
Kilometerstand is dacht ik net over de 2 ton.
Hoef er niet de hoofdprijs voor, maar wil alles in 1 x kwijt i.p.v dat ik maanden bezig ben met alles los te verkopen.
Vraagprijs: 500.
Auto staat in Strijen en onderdelen liggen in Hoogvliet.
Alles in 1 x weg, niks gaat in delen.
Bij interesse
« Laatst bewerkt op: ma, 21 okt 2019, 15:26:52 door punk3000 »

Offline punk3000

• L86C-0203
  • Non-Register lid
  • Geslacht: Man
  • Martijn Talma
Re: Interessepeiling polo 1.3 prego 94 inc 3f onderdelen
« Reactie #1 Gepost op: za, 02 nov 2019, 19:46:03 »
Verkocht, mag dicht