Auteur Topic: Artikelen werken niet  (gelezen 1384 keer)

  • Gast
Artikelen werken niet
« Gepost op: wo, 04 jun 2003, 13:41:45 »
Hoe zit het met de artikelen onder 'documenten', op deze site? Zitten zo te zien hele interessante artikelen tussen maar als ik ze wil vergroten zegt ie "The requested URL was not found".....als ik inlog of niet: geen verschil....hoe werkt het??

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Artikelen werken niet
« Reactie #1 Gepost op: wo, 04 jun 2003, 15:41:39 »
Ben bang dat het niet werkt, de uitvergrote pagina´s staan op dit moment niet op de server, ik vrees dat Jaap dit gedaan heeft ivm met de beschikbare serverruimte.

Maar nu dit geen probleem meer is, we hebben nu namelijk 1 gigabyte ruimte mogen ze er best weer op of niet?

Jaaaaapp!  :D

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Artikelen werken niet
« Reactie #2 Gepost op: wo, 04 jun 2003, 15:45:03 »
Is het niet alleen voor leden ?

Wat heeft het dan voor voordeel om lid te zijn ? Dacht dat het juist daarom was ..

En nu niet aankomen met dat je van die mooie kentekenplaathouders krijg .. de mijne zijn te koop LOL
Vraag gewoon de europrix zoals ze vroeger in guldens moesten kosten

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Artikelen werken niet
« Reactie #3 Gepost op: wo, 04 jun 2003, 17:26:15 »
Inderdaad: Server ruimte, 'the occassional servercrash/hack' en tijdsgebrek hebben mij genoodzaakt die documenten sectie nog steeds niet 'online' te brengen..

Maar goed: d'r ligt al weer weken een stapetje cd-rommetjes (letterlijk) klaar, om vol gezet te worden met juist precies dat soort dingen:
't neemt veel ruimte in beslag, en geen hond kijkt er ooit naar: De artikelen, folders, boekjes en andere scans..
Op de site komt er een selectie-tje van die dingen, de leden krijgen ooit allemaal z'n gratis cd'rommetje
Mijn wagenpark Fix what ain't broken