Algemeen forum > Voorstellen

Wie is Dominique Jacobs

(1/2) > >>

Dominique Jacobs:
Hallo allemaal, ik ben Dominique en ben 42 jaar. Ik koop zo nu en dan een opknappertje of iets leuks om als hobby in de vrije tijd (als die er is met eigen zaak en 2 kleine meiden van 3 en 5 jaar) aan te klussen. Ik heb geen opleiding in de auto techniek gehad maar ben nooit bang om iets op het gemak uit elkaar te halen en zo te repareren. Vaak gebruik ik video's en forums om kennis en uitleg te vergaren. Ook wat laswerk lees bakwerk ben ik niet bang voor. Zou het nooit voor iemand anders doen maar voor mezelf vind ik het goed genoeg. Restaureren is nooit mijn uitgangspunt. Meer repareren en gebruiken. Ik heb mijn polo nu een klein jaartje en al vanalles aan gedaan. Nu komen wat moeilijkere klussen zoals kleppen stellen en andere motorische dingen. Ik hoop hier kennis en hulp te vinden. Foto van mijn polo volgt snel.
Groetjes Dominque

patrick86c:
 -welkom-
Het forum is niet echt super levendig de laatste jaren.
Maar er is volgens mij best nog wat info te vinden hier.

Dominique Jacobs:
Oké just the 2 of us haha. Komt goed. Er zijn er steeds minder ook natuurlijk. Die autootjes. Ik zoek info over afstellen carb en hoog toerental bij warme motor. Misschien kun je me op weg helpen.

Hanf:
Welkom! Mijn persoonlijke tip is om een Werkplaatshandboek aan te schaffen. Staat veelal alle info in die je nodig hebt...

Dominique Jacobs:
Hoi Hanf,

dankje voor de tip. Ik moet zeggen dat ook hier op het forum heeeell veel info te vinden is. Heel specifieke dingen niet maar juist de gedeelde ervaringen schelen vaak veel zoekwerk en sturen je de goede kant op.
Eigenlijk jammer dat het forum zo stil is geworden maar nog steeds super waardevol. Dank aan de moderators en de instandhouding.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie