Algemeen forum > Projecten

Polo steilheik [ XX-37-HR]

<< < (2/4) > >>

patrick86c:
Ga er maar vanuit dat die stuk is .
PM anders jou Facebook account dan kan ik kijken of ik het kan doorsturen.

JBM:
Heb geen facebook  :)
Maar bedankt voor de tip, kom het binnenkort wel tegen vanzelf.

patrick86c:
Een paar foto´s vanaf het begin dat ik de steilheck heb



Eeven een wasbeurt dat was wel nodig- :)

patrick86c:

koplampen vervangen voor betere exemplaren.

patrick86c:
intussen wat veranderingen gedaan aan het interieur, de grijze deurpanelen vervangen voor de GT versie.




Ook de tellerbak met toerenteller en GT omlijsting mag niet ontbreken. :)]

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie