Algemeen forum > Projecten
Polo steilheik [ XX-37-HR]
patrick86c:
Ga er maar vanuit dat die stuk is .
PM anders jou Facebook account dan kan ik kijken of ik het kan doorsturen.
JBM:
Heb geen facebook :)
Maar bedankt voor de tip, kom het binnenkort wel tegen vanzelf.
patrick86c:
Een paar foto´s vanaf het begin dat ik de steilheck heb
Eeven een wasbeurt dat was wel nodig- :)
patrick86c:
koplampen vervangen voor betere exemplaren.
patrick86c:
intussen wat veranderingen gedaan aan het interieur, de grijze deurpanelen vervangen voor de GT versie.
Ook de tellerbak met toerenteller en GT omlijsting mag niet ontbreken. :)]
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie