Auteur Topic: Werkjes aan [LB‐76‐JT]  (gelezen 640 keer)

Offline Dominique Jacobs

• Non-Register lid
  • Naam Achternaam
Re: Werkjes aan [LB‐76‐JT]
« Reactie #15 Gepost op: wo, 12 nov 2025, 09:21:31 »
 -off- Maar ik vraag me af waar ik me toe kan richten daar contact krijgen niet mogelijk blijkt. Heb een bedrag overgemaakt om de rest van het jaar een lidmaatschap te krijgen. Na herhaalde pogingen niets gehoord. Ik ga niet door van dat tientje maaren snap dat het forum niet het drukste is maar haal het ledenonderwerp er dan vanaf.

Offline Saub

• Non-Register lid
  • Naam Achternaam
« Reactie #16 Gepost op: wo, 12 nov 2025, 13:44:06 »
Probeer eens bij Autodoc.nl, daar zie ik er verschilende staan

Offline patrick86c

• L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Geslacht: Man
« Reactie #17 Gepost op: do, 13 nov 2025, 05:11:38 »
-off- Maar ik vraag me af waar ik me toe kan richten daar contact krijgen niet mogelijk blijkt. Heb een bedrag overgemaakt om de rest van het jaar een lidmaatschap te krijgen. Na herhaalde pogingen niets gehoord. Ik ga niet door van dat tientje maaren snap dat het forum niet het drukste is maar haal het ledenonderwerp er dan vanaf.
Ik durf niet te zeggen wie het forum beheert.
We mogen blij zijn dat het nog steeds draait in deze internettijdperk.
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Dominique Jacobs

• Non-Register lid
  • Naam Achternaam
« Reactie #18 Gepost op: do, 13 nov 2025, 18:13:43 »
Ben niet boos en grote blij dat het inderdaad bestaat maar ik dacht, steun het forum en heb dan meteen toegang tot de vraagbaak etc. ipv op marktplaats een vraagbaak scoren.

On topic: flens is met geen mogelijkheid meer te vinden. Dus gekoesterd wat ik nog heb. Nieuwe pakking gesneden en boeltje gevlakt van alle kanten en schoongemaakt zo goed het ging. Met dirko terug gemonteerd en loopt voor nu in ieder geval een stuk rustiger. Al moet ik de Idle schroef een stuk verder dicht draaien dan de 2,5 slag open die "standaard" is.
Gewoon lekker tuffen.
Welke 13 inch velgen qua ET passen lekker op de polo '84? Wil eigenlijk een goedkope upgrade score in de juiste of aangrenzende specs maar geen premium merk of uitvoering?

Offline patrick86c

• L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Geslacht: Man
« Reactie #19 Gepost op: zo, 16 nov 2025, 09:25:53 »
Aan velgen kun je denken aan BBS RA in 13 inch, zelf heb ik die ook onder mijn steilheck of ats pepperpots of van de GT de Hockenheims.
Dit zijn een paar voorbeelden die passen.
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2