Algemeen forum > Algemeen

metertjes

(1/7) > >>

polo 3:
hallo,ik heb op de sloop van een audi 80 een oliedrukmeter,olietemperatuurmeter en een voltmeter gesloopt,en ga deze nu in mijn polo bouwen,nu weet ik niet precies hoe t moet maar volgens mij word de min geschakelt door de sensors,heeft iemand een elektrisch schema van t blok en dr draadboom of weet iemand waar ik dit kan vinden?

mvg arno.

Marcel86c:
Kijk op:polo-gt.co.uk

polo 3:
hey bedankt,hier heb ik wel wat aan,aan de verlichting zit ook een kasje vast,heeft dit iets met de dimmer te maken dat je er niet zomaar lampjes bij kunt hangen?maar hoe is dat kastje aan te sluiten?

arno.

Marcel86c:

--- Citaat ---hey bedankt,hier heb ik wel wat aan,aan de verlichting zit ook een kasje vast,heeft dit iets met de dimmer te maken dat je er niet zomaar lampjes bij kunt hangen?maar hoe is dat kastje aan te sluiten?

--- Einde van citaat ---


Ik heb geen idee waar je het over hebt  ??

polo 3:
ik ook  niet,maar ik neem aan dat t ook zonder dat kastjes werkt,maar het heeft ermee te maken dat het dim gedeelte niet overbelast voor,dat kastje zal wel een apparte dimmer zijn die gedimt word door de verlichting,ik kijk wel of ik m aan de gang krijg,alvast bedankt.

arno.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie