Algemeen forum > Algemeen

Ruitensproeiers

(1/5) > >>

:
Hey all,

De rechter ruitensproeier van mijn Coupe doet het niet meer. Ik denk dat ik er teveel met een naald in heb zitten poeren...
Nu heb ik ergens in mij hoofd zitten dat er sproeiers waren van een Corrado (?) die niet 1 maar 2 gaten per sproeier heeft. Als ik dan toch nieuwe sproeiers wil...
Nu de vraag:
Is dit inderdaad bij een Corrado en zo ja: welk bouwjaar is die Corrado dan en passen die op een Coupe met de sproeiers NIET tussen de luchtspleten in de motorkap? En wat kosten die dingen bij de dealer? Of heeft iemand die dingen liggen voor een prikkie?

Ben Benieuwd...

DJsjonk:
Welk type polo heb jij?
Ik heb nog sproeiers (met 2 gaatjes) voor 2f liggen namelijk,
maar ik weet niet of die op een type 2 passen.

:
Ik heb een 87-er type2 Coupe. Maar MET de sproeiers NIET tussen de roosters... Weet iemand anders of die sproeiers passen? Zonder Kango, boorhamer, zaag, beitel of dergelijke 'hulpstukken'..

JurG40:
Als je naar de dealer gaat voor sproeiers voor je 87-er krijg je automatisch sproeiers met twee gaatjes. De sproeiers met een gat zijn vervallen. De sproeiers met twee gaatjes passen zonder meer. Zitten bijv op een Golf 2 etc..

Echt modern zijn sproeiers met 2 gaatjes niet meer, tegenwoordig wordt er een brede nevel op de ruit gespoten. Deze sproeiers passen niet zomaar.

:
Een aanrader! Voor 2,26 ex heb je een sproeier met 2 gaatjes. De sproeigaatjes zijn dan tevens van metaal, niet van plastic zoals bij de oorspronkelijke sproeiers. Dus, hop, allemaal ff halen!

Later, Tom

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie