.. cookies werkten niet echt op deze site en je password opvragen doet het nog slechter .
Jaap een beriggie sturen via
www.vwscene.nl werkt wel alleen Jaap doet er niks mee : daarna is die nog tig keer online geweest zag ik
Wat heb ik de laatste tijd hier gelezen ?
**Iemand wil veels te brede velgen onder zijn steilheck proppen en vraagt dat op elk forum .. denk ik net zo lang tot er iemand zegt dat het wel past . Nou bij deze : het past !!!
Mijn verhaal over 5,5 x 13 et 38 was ook uit mijn duim gezogen . De fotos die ik er ooit van gemaakt heb waren ook trucages van de ontwikkelcentrale
** Uit het oog uit het hart : Douwe die nu ineens wel een blok verkoopt of ruilt of een stapel leren slippies met rits ervoor krijgt terwijl ik m al in het begin heb gezegd dat als die m weg zou doen ooit ik interesse had . Nee hij mocht niet weg ..
Kennelijk is zijn Imac en KPN abbonnement toch niet zo feilloos want ik heb er niks over gehoord ..
** kindergezeik over 3 G laders .
Sommigen bieden nu eenmaal geen ruk das algemeen bekend .
Komt Richard ook nog ens een keer olie op het vuur gooien en weer proberen om een topic gesloten te krijgen ; zou nummer 2 zijn . Zelfs mij nog nooit gelukt -screw-
De laders zelf zijn waarschijnlijk door niemand hier gekocht ..
**Iemand die een 1300 NZPHKMSYR blok met 80 000 ori KM's met goed werkende 4 bak ( die bij hem is elke keer wat minder : wie zou ik nu bedoelen ? ) voor een spotprijsje kan kopen en na een week erachter komt dat ( de Jetta niet meer bij een stelletje oplichters gaat staan omdat die alleen nog maar ooit een brandbom van me krijgen als ze OOIT nog wat van me krijgen . Snel geld verdienen aan iemand en telkens de prijs omhoog gooien buiten alle afspraken om .. ) het toch maar niet buiten sleutelen wordt ..
**de voornoemde Jetta total loss werd gereden door een Peugeot en ALLE taxateurs oplichters zijn : een telefoontje verder en het is 500 euro hoger het schadebedrag . Of ze dr eigen loon moeten betalen . Expert van de eigen maatschappij .. niet van de tegenpartij
Ik zal best wat vergeten zijn wat ik de laatste tijd hier gelezen heb en ik ben nog een hele hoop vergeten wat ik nog meer mee gemaakt hebt .
Maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen : de bekende Polo mentaliteit tiert hier nog welig .
No worries : er komt nog wel een keer een Derby en dan liefst een rechtsgestuurde . Dus ik heb het nog niet vaarwel gezegd .
Nog niet ..
Maar als het zo blijft weet je meteen weer waar je je Polo vrienden voor hebt ..