Auteur Topic: he he eindelijk ben ik in het forum  (gelezen 6526 keer)

  • Gast
he he eindelijk ben ik in het forum
« Gepost op: ma, 06 jan 2003, 16:20:18 »
:D

Zo he he eindelijk eindelijk ben ik op het forum!
En dan wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken of er iemand weet of ik lid kan worden van deze club.
Want......

als ik op lid worden klik dan krijg ik een foutmelding, em ik wil lid worden.

verder ben ik ook op zoek naar doe het zelf sleutelaars, want in sommige dingen die in de autovraagbaak staan kom ik er niet uit.
En aldoende leert men zeg ik altijd maar zo.
Ik zoek dit soort mensen in de omgeving rotterdam of denhaag

groetjes arno

Offline alfred

  • Non-Register lid
  • Berichten: 810
he he eindelijk ben ik in het forum
« Reactie #1 Gepost op: ma, 06 jan 2003, 19:11:37 »
welkom.... wil je lid worden dan ,moet je ff contact opnemen met jaap, jeroen of dennis geloof ik. De kortste klap is gewoon aanstaande zondag naar de meeting in geffen te komen en daar je lidmaatschapsgeld te betalen, ben ik ook van plan namelijk. mensen genoeg hier met veel kennis van polo en vw in het algemeen dus als je ergens niet uitkomt, gewoon ff een tpoic plaatsen....

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
he he eindelijk ben ik in het forum
« Reactie #2 Gepost op: ma, 06 jan 2003, 21:51:04 »
welkom en we helpen graag :D
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

  • Gast
he he eindelijk ben ik in het forum
« Reactie #3 Gepost op: ma, 06 jan 2003, 22:10:18 »
Hebben jullie enig idee waar geffen ligt?
Ik vroeg het net aan mijn vrouw en volgens haar moet dat in belgie liggen.
Klopt dat of zit ik er nu helemaal fout

Ok harstikke tof dat jullie mij willen helpen met allerlei zaken waar ik eventueel niet uit kan komen, vind ik tof!

Ow ja nog wat....
Ik heb het blad de vw scene vandaag aangeschaft en nu valt het mij op waarom ze bij die getuned karretjes altijd de deurgrepen eraf halen.
Hoe kom je nu in jezushemelsnaam nou binnen bij je auto???
En wat is het nut nu om nou deurgrepen eraf tehalen?

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
he he eindelijk ben ik in het forum
« Reactie #4 Gepost op: ma, 06 jan 2003, 22:29:25 »
Hoi,

Geffen ligt ehmz, bij Den Bosch.. En dat is voor sommige mensen al een heeel eind richting België.

Maar goed: Om even terug te komen op je andere vragen:

Deurgrepen verwijderen:
Waarom: Duitsers hebben nix te doen. Dus verzinnen ze de ene 'gekke' uitvinding na de andere.. Nuja: 't is eigenlijk allemaal na-aperij. Ook leuk: Audi grepen, nieuwste polo grepen, TT dashboarden, enz enz..

Hoe maak je dan je deur open? Met de afstandsbediening, en een zooi stelmotortjes. Er zijn afstandsbedieningen tekoop waarmee je verschillende dingen kunt doen: Alarm aan, 'centrale vergrendeling', schuifdak dicht, enz enz.. Je kunt al die functies ook koppelen aan andere dingen.. Dus knopje 1 is niet 'alarm aan' maar: linker deur open.  Heel leuk, en handig tegen 'de standaard auto-inbraak', maar je schiet er weinig mee op. Ochja: nood-ontregeling (accu leeg, en wat nu?) zet men vaak in de achterklep (originele slot), of met een 'verstopt slot' (bijvoorbeeld de greep op de achterklep van een 2f coupe.

Tuning is leuk (motorisch kietelen), en Styling ook, maar je moet wel 'oppassen' dat je niet een herhaling word/blijft van wat al eerder is gedaan. Echt: Zonder grepen, met flip-flop lak, getint glas, 'cleane-achterkleppen' (geen embleempjes, nummerplaat of wat dan ook), je valt echt niet op.. Check trouwens ook eens de 'meest gestylede' auto's uit: ligt er vaak een standaard blokje in het voor-onder (1300 injectie ofzo)..

Maar goed: Sleutelen doen we hier allemaal graag, en als we er met de vraagbaak niet uitkomen, dan hier wel..
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

  • Gast
he he eindelijk ben ik in het forum
« Reactie #5 Gepost op: ma, 06 jan 2003, 22:40:20 »
Ik heb het opgezocht bij geostar en geffen is maar een klein eindje rijden bij mij vandaan, dus zondag kom ik zeker in geffen aan, lijkt me wel lache!

Offline Rene

  • Non-Register lid
  • Berichten: 160
  • Geslacht: Man
  • Diesel-Power
he he eindelijk ben ik in het forum
« Reactie #6 Gepost op: di, 07 jan 2003, 16:47:49 »
lijkt er op dat het weer een frisse lach  :D  gaat worden als de temperaturen zo blijven . maar we warmen ons hartje wel op aan het treffen zelf ( polo polo polo polo enz...... ) lekker leuk he ,  -cool-  -cool-  :D

Offline JurG40

  • Non-Register lid
  • Berichten: 161
    • www.strictlyjettas.com
he he eindelijk ben ik in het forum
« Reactie #7 Gepost op: di, 07 jan 2003, 17:53:53 »
Check trouwens ook eens de 'meest gestylede' auto's uit: ligt er vaak een standaard blokje in het voor-onder (1300 injectie ofzo)..

?????

Je bedoelt zeker: Check trouwens ook eens de 'meest gestylede' polo's uit

Je komt heel veel VR6-en G60-en 1.8T-en enz tegen in de meeste omgebouwde Vw's.

De styling en tuning van de Polo is meestal iets eenzijdiger omdat voor de Polo een stuk minder "accesoires" te krijgen zijn. Bovendien zijn een hoop voor tuning en styling geschikte Vw-onderdelen niet op een Polo te monteren.  

Een goed voorbeeld is de wielenkeuze bij de getunede Polo's als ik op een meeting loop lijkt het wel of er maar 3 a 4 soorten lm-velgen voor die dingen te krijgen zijn.

Let maar eens op Polo's in de Vw-Speed en Vw-Scene, zit zelden iets aparts tussen. Stuk voor stuk min of meer mooi opgebouwde Polo's maar weinig nieuws.
Jetta 1992
Santana 1984

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
he he eindelijk ben ik in het forum
« Reactie #8 Gepost op: di, 07 jan 2003, 18:34:05 »
ik moet toegeven,ik wilde eerst ook geen klinken,ma na een nachtje vorst was ik zo genezen want toen was me deur dichtgevroren en ik blij dat er klinken op zitten.Dus nu komen er audi klinken op,ook best vet.Er is zat te doen qya styling voor een polo,maar voor een golf houd t ook op want die lijken ook veel op elkaar,en hoeveel mensen rijden er nou in een gestylde golf??erg veel en polo nog niet zoveel en je rijdt toch kwallie kwallie.Tsja ik heb ook NOG maar een 1,3 maarja ik ben nog niet zo oud en dan betaal ik me anders scheel aan verzekering en kreeg ik m niet eens op naam als ik een corrado vr6,g60 of polo g40 koop.Maar er ins nog hoop natuurlijk,want eerst gaat de buitenkant er aan geloven en daarna de buitenkant,zal wel een meerjarenplan worden,maar kan m altijd als autotje erbij houden.Wil er eigenlijk een golf 2 gti blok in proppen,ik heb gezien dat t kan maar hoe zit t met de rdw keuring?kan t nog steeds of word ie meteen afgekeurt,ook als t remsysteem aangepast is?En word ie dan duuder in de verzekering als ik m aanpas?Ik bedoel duurder dan een orginele golf 2 gti?Achaj ik zie op de meeting wel wat de mogelijkheid is,en hijs nu al redelijk snel. en ik warm en droog :D

arno.
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
he he eindelijk ben ik in het forum
« Reactie #9 Gepost op: di, 07 jan 2003, 19:17:02 »
golf gti blok in polo daar zijn al meerdere topics over gewijd .met als eendrachtige conclusie ,niet doen .
een 1.6 aee aea of abu is zwaar zat als je deze kietelt .voor het makkelijke is een 1.4 abd ook een hele goede optie.deze motoren bezitten een bult aan koppel en zijn best leuk op te voeren  :P
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Arjan

  • Non-Register lid
  • Berichten: 153
he he eindelijk ben ik in het forum
« Reactie #10 Gepost op: di, 07 jan 2003, 19:45:58 »
Een G40 niet te verzekeren als je jong bent. Onzin.

Ik was 18 en had een Golf 1 GTI. WA verzekering 1200 gulden per jaar.

Ik was 19 toen ik mijn huidige G40 kocht. WA + verzekering was toen 1200 gulden op een jaar.

Dus het is wel te doen zoals je ziet.

Arjan
Polo 1f als resto projekt
Polo 6n 1.6 als dagelijks transport
Kawasaki zxr400 als laagvlieger

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
he he eindelijk ben ik in het forum
« Reactie #11 Gepost op: di, 07 jan 2003, 20:23:25 »
ok maar hoelang was dat geleden,en was dat ook bij interpolis,dat zijn pas zeikers.maar dit word ook wel appart,een 1,8 onderblok kan toch ook met 1,6 bovenblok en alles redelijk tunen,t moet natuurlijk wel degelijk zijn en lang mee gaan,ik kijk wel op de meeting,daar weten ze er wel meer van.

arno.
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
he he eindelijk ben ik in het forum
« Reactie #12 Gepost op: di, 07 jan 2003, 21:06:08 »
ik heb het geprobeerd .het geen wat je aan moet passen is veel en de nadelen wegen niet tegen de voordelen op.
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
he he eindelijk ben ik in het forum
« Reactie #13 Gepost op: di, 07 jan 2003, 21:27:35 »
achja het geld groeid ook niet op me rug,maar misschien in de toekomst.en wat kost een 2,0gti blok nou nog op de sloop?oo niet veel,alleen reviseren $$$$ en het aanpassen van t chssis $$$$ en zal veel tijd kosten.
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
he he eindelijk ben ik in het forum
« Reactie #14 Gepost op: di, 07 jan 2003, 22:11:27 »
Als het goed is komt Remco ook naar de meeting : is bankwerker van beroep dus an wel iets met ijzer en staal .
Heb m een een paar uurtjes bijgestaan tot diep in de nacht en het was een pleurusbaan .
Het ergste is dat je nog meer overstuur krijgt door een nog groter massa op je voorwielen ....