Welkom op het nieuwe forum!
Zeg Chieltje,Mijns inziens is het tijd voor een update met foto's enzo...Dit bericht kreeg ik toen ik deze posting tikte:"Waarschuwing: er zijn al zo'n 120 dagen geen berichten meer geplaatst in dit topic.Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, denk erover om een nieuw topic aan te maken."Foei Chieltje....Wat zou Lijntje hier wel niet van denken....Groet, Jan.
....... zucht......CHIIIIIEEEEEEHHHHHHHIIIIIIIIIEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!"Waarschuwing: er zijn al zo'n 120 dagen geen berichten meer geplaatst in dit topic.Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, denk erover om een nieuw topic aan te maken."Lijntje d'r "bovenverdieping" was toch groot genoeg? Neem aan dat de verbouwing daar inmiddels wel klaar is?Tijd voor een update met foto's lijkt mij.Let op wat een "string" aan postings deze post gaat opleveren.We willen updates met foto's, anders word je verplicht gesteld je auto LY3D te (laten) spuiten.De enige juiste kleur overigens, dat ter zijde.Kooooommmmmmaarkommaarkommaarrrrrrrrrr............Groet, Jan.
anders wordt Michiel boos dat we "al zijn updates met foto's" vervuilen....
Mis mijn mechanische hobbies wel en zou graag weer eens aan een Polo ruiken.