Auteur Topic: Project [ LS-XH-12 ] Polo 2F G40  (gelezen 32061 keer)

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #60 Gepost op: zo, 12 aug 2007, 23:30:28 »
Ook de onsteking weer afgesteld na het veranderen van de distributie.

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #61 Gepost op: zo, 12 aug 2007, 23:33:52 »
Resulaat: trekt nu goed, maar bij constant rijden af en toe nog wat schokjes.
Ik denk dat dat in de onsteking zit.
Morgen nog even kap en rotor vernieuwen, eventueel andere bougiekabels proberen.

Ben nu helemaal aangewezen op de G40, de Jetta is gisteren verkocht.
Nieuwe eigenaar maakt er meteen een grote proefrit mee: vanuit Groningen via Rotterdam naar Limburg :P

Laatste foto van toch wel de lekkerst rijdende auto die ik tot nu toe gehad heb:

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #62 Gepost op: zo, 12 aug 2007, 23:37:03 »
G40-todo:

- door Arno © gereviseerde G-lader monteren.
- versnellingsbak vervangen, maakt hoop herrie in warme toestand.
Schakelt verder wel goed, al heeft de pook geen weerstand naar links en rechts in de "vrij".
- schoonmaken/poetsen binnen+buiten.
- andere velgen.
- mistlampen monteren, rode bies in bumper, andere binnenbalk in de voorbumper (compleet rot).

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #63 Gepost op: ma, 13 aug 2007, 04:43:56 »
kiek aan ook hier is een vlijtig liesje bezig  -thumbsup-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #64 Gepost op: wo, 15 aug 2007, 23:24:51 »
In navolging van Polopierre ben ik ook maar eens bezig gegaan met het ontroesten van de binnenbalk van de voorbumper.

Gelukkig had ik uit voorzorg al eentje van de sloop meegenomen :P

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #65 Gepost op: wo, 15 aug 2007, 23:25:04 »
Rot?

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #66 Gepost op: wo, 15 aug 2007, 23:46:09 »
Pekel!


Nieuwe even flink in de wax gezet?
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #67 Gepost op: wo, 15 aug 2007, 23:47:59 »
Jazeker!

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #68 Gepost op: za, 18 aug 2007, 01:14:09 »
Gisteravond de Arno © G-Lader gemonteerd, inclusief schoonmaken van het gehele intercoolersysteem.
Ook de "gereviseerde" (gereinigd en getest) injectoren geplaatst.

Het schokken is nu weg, dat moet dus aan de injectoren gelegen hebben.
Ook loopt ie nu koud fatsoenlijk stationair.

Rijdt ook prima nu, nog 840 km te gaan voordat de 2500tpm grens doorbroken gaat worden -sturen-

Corrado-stoel is trouwens een hele verbetering t.o.v. de originele stoel. Qua zitcomfort en hoofdruimte.




Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #69 Gepost op: za, 18 aug 2007, 11:27:31 »
Ook de "gereviseerde" (gereinigd en getest) injectoren geplaatst.

Hoe heb jij ze schoongemaakt? Zat zelf te denken om ze in een ultrasonbad te reinigen maar ik weet niet of ze dat zo leuk vinden..
En getest met een multimeter?
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #70 Gepost op: za, 18 aug 2007, 11:38:58 »
Ring waardig?

Komende weken flinke omwegen maken naar je werk; dan is de lader wel ' ingelopen ' voor de ring (1500 km in 3 weken is toch wel te doen?)
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #71 Gepost op: za, 18 aug 2007, 11:44:55 »
van Groningen naar de ring.. is al een hoop km's.

Moet wel lukken dus!
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #72 Gepost op: za, 18 aug 2007, 13:51:57 »
Ook de "gereviseerde" (gereinigd en getest) injectoren geplaatst.

Hoe heb jij ze schoongemaakt? Zat zelf te denken om ze in een ultrasonbad te reinigen maar ik weet niet of ze dat zo leuk vinden..
En getest met een multimeter?

Heb dat laten doen door een motorrevisiebedrijf.
Worden ze getest op een speciale testbank, zowel voor als na de reiniging.
Inwendige filtertjes worden ook vernieuwd, net als rubbertjes en kapjes.

Kost wat (ongeveer 90 euro), maar dan weet je gewoon zeker dat het goed is.

Zal het testrapportje straks nog wel even plaatsen.

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #73 Gepost op: za, 18 aug 2007, 13:53:34 »
Ring waardig?

Komende weken flinke omwegen maken naar je werk; dan is de lader wel ' ingelopen ' voor de ring (1500 km in 3 weken is toch wel te doen?)

Motorisch moet dat wel lukken.

Uitlijning / aanpassing van onderstel moet dan zowieso nog gebeuren.

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #74 Gepost op: za, 18 aug 2007, 16:05:43 »
Het setje injectoren wat ik heb laten reinigen en testen is niet die in de auto zat, maar een setje dat ik nog had liggen.
Zoals je bij de ongereinigde test al kunt zien: die waren niet best meer.
Na reinigen zijn ze allemaal weer prima in orde!