Auteur Topic: Project [ LS-XH-12 ] Polo 2F G40  (gelezen 32057 keer)

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #75 Gepost op: za, 18 aug 2007, 17:18:58 »
Niet zelf te doen dus? Ik heb zo'n injector nog nooit uit elkaar gehaald  -dunno-
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #76 Gepost op: za, 18 aug 2007, 21:06:55 »
Je komt vast een heel eind met een ultrasoonreiniger.
Aansluitend een test aan de benzinerail doen, met injectoren in reageerbuisjes oid. Dan kun je zien of het patroon goed is, en de opbrengst enigzins gelijk.

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #77 Gepost op: ma, 20 aug 2007, 22:12:04 »
Ori. velgjes zijn binnen, echt in hele nette staat.
Slechts 1 velg heeft een kleine beschadiging.

Er moeten wel nieuwe banden op.




Offline Martin

  • L86C-0087
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.562
  • Geslacht: Man
  • Martin Dijk
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #78 Gepost op: ma, 20 aug 2007, 22:37:15 »
Lekker bezig Dennis! -thumbsup- Wat voor banden ga je erop leggen?
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow..

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #79 Gepost op: ma, 20 aug 2007, 22:49:45 »
Blijven leuke velgen om te zien onder een 2f, vind ik.
Niet bijzonder, maar gewoon leuk.
Alleen 't schoonmaken is minder leuk........

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #80 Gepost op: ma, 20 aug 2007, 23:22:14 »
Goeie vraag.
Autobandenmarkt heeft het volgende in de aanbieding:

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #81 Gepost op: di, 21 aug 2007, 21:00:21 »
Nog even wat met de mistlampen geknutseld.
Heb 2 nieuwe mistlamp-huizen, waarvan maar eentje (links) met binnenwerk.
En ik had nog een extra gebruikte mistlamp met binnenwerk, uiteraard ook links :)

Het binnenwerk links en rechts is niet te verwisselen, althans niet zonder aanpassingen: -naughty-

Het binnenwerk dus helemaal uit elkaar gehaald:

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #82 Gepost op: di, 21 aug 2007, 21:03:00 »
Het verschil tussen links en rechts is de positie van het witte schroefbusje boven aan de foto hierboven.
En het metalen scherm van de lens is een halve slag gedraaid, zodat links en rechts de opening in het scherm onder zit:

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #83 Gepost op: di, 21 aug 2007, 21:05:07 »
Aangepast en weer dichtgekit.
Setje is nu dus compleet en klaar voor montage.

Iets minder netjes gekit dan de originele, maar daar zie je straks niks meer van -nana-




Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #84 Gepost op: di, 21 aug 2007, 21:10:46 »
Nog wel een probleem met de motor waar ik de oorzaak niet zo 123 van kan vinden.
Als ik bij warme motor het gaspedaal zover indruk zodat de motor bijvoorbeeld 2000 toeren maakt, en het pedaal daar houdt, dan zakt het toerental weer wat in.
Dan moet ik het pedaal weer verder indrukken om de 2000 toeren weer te bereiken.

Denk dat dit het is wat ik tijdens het rijden voel als "inhouden".

- Injectoren zijn gereinigd en getest
- benzinepompen (2x) vervangen, waarvan de drukpomp splinternieuw
- andere benzinedrukregelaar geprobeerd.
- lambdasonde is nieuw en doet volgens lambdadisplay prima zijn werk.

Iemand een suggestie?

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #85 Gepost op: di, 21 aug 2007, 21:21:47 »
gasklep poti
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #86 Gepost op: di, 21 aug 2007, 21:25:43 »
gasklep poti

Niet aanwezig bij G40.
Stationair en vollast-schakelaars werken ook naar behoren.

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #87 Gepost op: vr, 31 aug 2007, 13:06:49 »
Sfeerplaatje:

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #88 Gepost op: vr, 31 aug 2007, 13:11:15 »
En klein gaatje  :(

Kilootje of 2 aan zand en steentjes rond de tankvulbuis weggehaald.
En dan kom je een klein gaatje tegen die je zo met de hand tot vuistgrootte kunt uitbreken  -boehoe-
Het gat zit om de ontluchtingsbuis heen.
Kijken of dit nog voor de Ring-meet te fixen (lees: lassen) is.

Kortom: houdt Uw wielkasten schoon!

Nu doe ik dat ook altijd, maar het kwaad was bij deze auto geschied.
Ik weet zeker dat de kans op een lekke tank ook een heel stuk kleiner wordt.

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [LS-XH-12] Polo 2F G40
« Reactie #89 Gepost op: vr, 31 aug 2007, 13:14:53 »
Het is dus officieel de periode van schade en roest -arno-

De Arno©-Lader heeft in ieder geval de eerste 1000km overleeft.
Intercoolersysteem is nog steeds brandschoon, op wat vetkloddertjes na.
Ben nog niet volgas gegaan, voorlopig hou ik het nog even bij max 4000 tpm.