Auteur Topic: Project [ GH-47-GK ] Polo 1f  (gelezen 88193 keer)

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Re: Project [ GH-47-GK ] Polo 1f
« Reactie #315 Gepost op: wo, 19 nov 2008, 19:08:20 »
 -hug-

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Project [ GH-47-GK ] Polo 1f
« Reactie #316 Gepost op: wo, 19 nov 2008, 19:14:19 »
tis vooral heeeeel veel herrie.


 -naughty- -naughty-
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Rétrokroezer

  • Non-Register lid
  • Berichten: 417
  • Geslacht: Man
  • Bart
    • www.retropilots.be
Re: Project [ GH-47-GK ] Polo 1f
« Reactie #317 Gepost op: wo, 19 nov 2008, 19:17:05 »
Citaat van: Koen
En ik ben een beetje misselijk van de oliedamp heel de dag.  -wtf-
[/quote

Waar komt al die oliedamp dan wel vandaan als ik vragen mag?

Edit; Wow, omgekeerde wereld. :D

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Project [ GH-47-GK ] Polo 1f
« Reactie #318 Gepost op: wo, 19 nov 2008, 19:30:34 »
Hehehe.. gek hey..

Koen stopt met roken, maar heeft toch iets gevonden om te laten walmen!
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ GH-47-GK ] Polo 1f
« Reactie #319 Gepost op: wo, 19 nov 2008, 19:34:40 »
is het niet zijn waterpijp is het welo een andere pijp
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Koen

  • L86C-0012
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.153
  • Geslacht: Man
Re: Project [ GH-47-GK ] Polo 1f
« Reactie #320 Gepost op: wo, 19 nov 2008, 20:47:31 »
[quote author=Koen
En ik ben een beetje misselijk van de oliedamp heel de dag.  -wtf-


Waar komt al die oliedamp dan wel vandaan als ik vragen mag?

Edit; Wow, omgekeerde wereld. :D

Huidige blok verbruikt grofweg een liter olie per 100 km. En ja, dat rookt. En ja, dat meurt de straat uit.  :(

Naast diverse hobby's ben ik ook dol op liefhebberijen zoals o.a. vrijetijdsbestedingen en leuke din

Offline Koen

  • L86C-0012
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.153
  • Geslacht: Man
Re: Project [ GH-47-GK ] Polo 1f
« Reactie #321 Gepost op: wo, 19 nov 2008, 20:51:15 »
Question: vacuüm voor de ontsteking (GK), waar ga ik dat vandaan halen?
Nergens, want niet nodig?
Rembekrachtiger?
Bovenop de carbs?
Vietnamees meisje? (2 live crew: What do I get for 10 dollar? Everything you want. Everything? Everything...)
Naast diverse hobby's ben ik ook dol op liefhebberijen zoals o.a. vrijetijdsbestedingen en leuke din

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Project [ GH-47-GK ] Polo 1f
« Reactie #322 Gepost op: wo, 19 nov 2008, 20:56:53 »
Kan via de aansluiting van de rembekrachtiger/ of bovenop de carbs (sommige hebben daar idd een vacuumaansluiting).

Bij mijn vacuumopstelling (op 1 enkele cilinder) ging het niet goed, hoorde je de vervroeging bij stationairloop klapperen, omdat de pulsen te ver uit elkaar liggen bij stationair toerental.
Dit heb ik toen opgelost door op 2 van de 4 runners  aan te sluiten en tussen de 2 runners een terugslagklepje te plaatsen zodat de lucht alleen 'uit' de runners gezogen kan worden (en niet van runner naar runner).

Ik weet alleen niet precies hoe een GK onsteking werkt, de vervroeging wordt daar puur via de 'computer ' geregeld? Of ook nog met een paddo?
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ GH-47-GK ] Polo 1f
« Reactie #323 Gepost op: wo, 19 nov 2008, 21:16:32 »
gk doet het al met 1 cylinder
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Project [ GH-47-GK ] Polo 1f
« Reactie #324 Gepost op: wo, 19 nov 2008, 21:29:31 »
is allemaal electronisch geregeld dus -klus-
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ GH-47-GK ] Polo 1f
« Reactie #325 Gepost op: wo, 19 nov 2008, 21:33:32 »
exacte mundo korrecto
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Koen

  • L86C-0012
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.153
  • Geslacht: Man
Re: Project [ GH-47-GK ] Polo 1f
« Reactie #326 Gepost op: wo, 19 nov 2008, 22:25:48 »
Mijn nieuwe telefoon (Nokia 6300) bevalt niet, camera is niet zo handig als op de oude (Nokia 6233) en ik vind de kwaliteit zwaar ruk! Tevens kan de nieuwe niet communiceren met mijn pc (de oude wel via infrarood). Morgen KPN maar eens bellen. Omruilen graag.

Naast diverse hobby's ben ik ook dol op liefhebberijen zoals o.a. vrijetijdsbestedingen en leuke din

Offline Koen

  • L86C-0012
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.153
  • Geslacht: Man
Re: Project [ GH-47-GK ] Polo 1f
« Reactie #327 Gepost op: do, 20 nov 2008, 09:41:11 »
Goh, de Polo rijdt 100km/h (volgens de navi) en dan ga je dood van de herrie.
Toch wel een verschil om vanmorgen in de Volvo te stappen waarin je bij 140 op de teller gewoon een telefoongesprek kunt voeren.

Vanavond maar weer even 'afzien', want de Polo is wel 100x meer verslavend dan de Polo.
Naast diverse hobby's ben ik ook dol op liefhebberijen zoals o.a. vrijetijdsbestedingen en leuke din

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Project [ GH-47-GK ] Polo 1f
« Reactie #328 Gepost op: do, 20 nov 2008, 09:44:13 »
want de Polo is wel 100x meer verslavend dan de Polo.

't Is duidelijk te zien waar het hart van vol is?!  -ja-
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Project [ GH-47-GK ] Polo 1f
« Reactie #329 Gepost op: do, 20 nov 2008, 09:45:31 »
Zo heb ik een keer een enorme bekeuring gekregen.. Weken in de polo gereden en daarna een keer de V70 automaat van mijn schoonpa mee gehad.

Dan merk je het niet als je 'iets' te hard rijdt. :(

Maar er komt een 5-bak in toch? Dat scheelt ook al weer een beetje. Gelukkig blijft het altijd afzien -prut-
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983