Auteur Topic: Project [67-SL-75] Derby 1 LS  (gelezen 50880 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #300 Gepost op: di, 12 jul 2005, 17:10:08 »
is al een bod van 4500,-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Michael

  • Non-Register lid
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #301 Gepost op: wo, 13 jul 2005, 19:48:18 »
is al een bod van 4500,-

Tja dat klopt, maar er gebeurd verder nog weinig. -wanker-
Je weet hoe dat gaat..........
Derby I (1977)

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #302 Gepost op: za, 16 jul 2005, 15:04:30 »
4500 wil ik me er ondanks de zeer onzekere toekomst me er ook nog wel aan wagen ...

Offline Michael

  • Non-Register lid
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #303 Gepost op: za, 16 jul 2005, 18:09:30 »
4500 wil ik me er ondanks de zeer onzekere toekomst me er ook nog wel aan wagen ...

Hoewel voor jou absoluut een andere prijs van toepassing is als voor anderen (het is me wel wat waard als hij een goed tehuis vindt) is 4500 niet het bedrag waarvoor hij weggaat. -wanker-
Als je serieus bent en je wilt de "Gert-prijs" horen dan weet je me te vinden....... -hug-
Derby I (1977)

Offline Michael

  • Non-Register lid
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #304 Gepost op: za, 23 jul 2005, 21:00:34 »
I'm back and here to stay!!!

Met wat psychologische ondersteuning en een kort verblijf in een kuuroord zijn de Derby en ik weer helemaal terug. -hug-
Met een iets minder hoog tempo dan voorheen gaan we rustig verder op zoek naar de verloren pk's.

Vandaag de meters maar eens rechtstreeks aangesloten op de accu. Natuurlijk wel een zekering ertussen gezet en een schakelaar. Mogelijk nu een betere (lees meer nauwkeurige meting op de meters). Hiervoor zat ik op 11,7 volt, terwijl de accu zonder dat de motor aanstaat meer dan 12,7 aangeeft. De oude bekabeling ligt er nog dus de oude situatie kan weer in ere worden herstelt. Morgen maar eens kijken of het helpt.

Probleem was dat de olie 80 graden werd (thermostaat stond open, maar de meter maar 70 graden aangeeft)

Ik neem aan dat het geen kwaad kan? Iemand een waarschuwende vinger?  -dunno-
Derby I (1977)

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #305 Gepost op: za, 23 jul 2005, 22:13:18 »
-love-  -love-  -love-  Welcome back!!!  -love-  -love-  -love-
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #306 Gepost op: za, 23 jul 2005, 23:17:23 »
Was ik dan toch het laatste zetje wat ik je moest geven ?

Weekje rijp beraad hier in huis heeft jou en je Derby waarschijnlijk wonderen gedaan ..
Nu je m toch houdt : er ligt hier nog een ongeboorde en ongefreesde kleppendeksel op je te wachten ..
Je kan m met het Vertigo 69 logo krijgen als je wil  -naughty-
Of zoals die nu is ..

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #307 Gepost op: za, 23 jul 2005, 23:40:28 »
-thumbsup-

Kijk da's goed nieuws.....

Ennuh zoals een wijs man ooit zei:

Tis hobby he: mot wel leuk blijven......geen stress. (hobby mot juist ontstressen zijn)

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #308 Gepost op: zo, 24 jul 2005, 00:13:15 »
kijk aan,hij blijft gelukkig bij de zelfde eigenaar.
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Michael

  • Non-Register lid
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #309 Gepost op: zo, 24 jul 2005, 12:20:43 »


Heeft iemand dit liggen (je kan het proberen toch?) Ik wil kijken of het past in combinatie met de gasklepbediening die bij mij op de Weber is geplaatst. Voordat ik op ebay een poging waag zou het mooi zijn als er zekerheid is rond het wel of niet passen van het geheel.
Derby I (1977)

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #310 Gepost op: zo, 24 jul 2005, 12:50:08 »
Deze zijn voor 40 ers!!
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #311 Gepost op: zo, 24 jul 2005, 12:58:41 »
is aan te passen
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Bas

  • L86C-0051
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.388
  • Geslacht: Man
  • Bas Kamminga
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #312 Gepost op: zo, 24 jul 2005, 23:48:00 »


Heeft iemand dit liggen (je kan het proberen toch?) Ik wil kijken of het past in combinatie met de gasklepbediening die bij mij op de Weber is geplaatst. Voordat ik op ebay een poging waag zou het mooi zijn als er zekerheid is rond het wel of niet passen van het geheel.

Kan ik je aan detailfoto's helpen? Bij mijn Polo zit een gaskabel van Sorg, die buitenom/bovenlangs de luchtfilterkast loopt. Ik neem aan dat jij de handigere (Serge's) uitvoering hebt die onderlangs loopt?

Hoeft voor de foto's niet uit te maken denk ik. U roept maar!

Offline Michael

  • Non-Register lid
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #313 Gepost op: ma, 25 jul 2005, 16:13:51 »
Foto's zijn meer dan welkom! Graag dus! -hug-
Derby I (1977)

Offline Bas

  • L86C-0051
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.388
  • Geslacht: Man
  • Bas Kamminga
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #314 Gepost op: ma, 25 jul 2005, 19:04:59 »
Bij deze een paar, hopelijk heb je er wat aan:

De gaskabel zoals ie bij mijn Polo zit: