I'm back and here to stay!!!
Met wat psychologische ondersteuning en een kort verblijf in een kuuroord zijn de Derby en ik weer helemaal terug.
Met een iets minder hoog tempo dan voorheen gaan we rustig verder op zoek naar de verloren pk's.
Vandaag de meters maar eens rechtstreeks aangesloten op de accu. Natuurlijk wel een zekering ertussen gezet en een schakelaar. Mogelijk nu een betere (lees meer nauwkeurige meting op de meters). Hiervoor zat ik op 11,7 volt, terwijl de accu zonder dat de motor aanstaat meer dan 12,7 aangeeft. De oude bekabeling ligt er nog dus de oude situatie kan weer in ere worden herstelt. Morgen maar eens kijken of het helpt.
Probleem was dat de olie 80 graden werd (thermostaat stond open, maar de meter maar 70 graden aangeeft)
Ik neem aan dat het geen kwaad kan? Iemand een waarschuwende vinger?
![dunno -dunno-](http://www.g40.nl/smf/Smileys/86c/dunno.gif)