Auteur Topic: Project [67-SL-75] Derby 1 LS  (gelezen 49510 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #45 Gepost op: ma, 10 jan 2005, 07:02:27 »
sow gister blokje eruit ,blokje opgebouwd en blokje erin .remmeritus uit motorruimte en wat opknap werk .van de week ff een goeie type hoofdremcylinder halen (passat type 1 1500).maar was een vruchtbaar dagje
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #46 Gepost op: ma, 10 jan 2005, 08:05:37 »
Mijn hoofdremcylinder pastte niet?

Offline Michael

  • Non-Register lid
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #47 Gepost op: ma, 10 jan 2005, 17:47:10 »
Mijn hoofdremcylinder pastte niet?

Klopt Dennis, het was niet de juiste. Zie ook een eerder door mij gestuurd mailbericht. Jammer maar helaas.
 -boehoe-
Was inderdaag een vruchtbaar dagje (leuke woordspeling Serge....!). Mede dank aan de goede zorgen van Wendy (die vis was geweldig!) -love-
Derby I (1977)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #48 Gepost op: di, 11 jan 2005, 18:05:54 »
?
zo das effe schrikken ikke met mijn tronie onder een derby de bekende dingen loshalen zoals motorsteun en schakel gaffel incluis de km teller kabel



je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #49 Gepost op: di, 11 jan 2005, 23:37:37 »


1.1 met originele 66000km eruit (is te koop,vraag michael)



je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #50 Gepost op: di, 11 jan 2005, 23:39:05 »




1.3 erin met 0km .
wiseco zuigers ,verlicht en geballanceerd vliegwiel en krukas ,verlichte drijfstangen ,nieuwe olie pomp,bewerkte kop met 37,32 kleppen ,300 graden pretstokje ,compressie 11 op 1



je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #51 Gepost op: di, 11 jan 2005, 23:40:17 »


kelken zijn net te groot
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #52 Gepost op: wo, 12 jan 2005, 00:30:10 »
Doet denken aan trompetjes....oftewel blaaskapel.....  -naughty-



895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #53 Gepost op: wo, 12 jan 2005, 08:07:48 »
Goed bezig... -thumbsup-

Maar ik wist niet beter dan dat Michael een hydrostoter-kopje ging gebruiken, of was dat eerst ook zo?

Offline Ron polo1f

  • Non-Register lid
  • Berichten: 116
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #54 Gepost op: wo, 12 jan 2005, 16:48:02 »
kelken zijn net te groot

Is dit de kortste maat die te krijgen is?
fuck stock.....................customize

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #55 Gepost op: wo, 12 jan 2005, 17:15:10 »
Tuurlijk niet :)

kelkjes gezien van hooguit een centimeter lang...

maar die zien er niet zo mooi uit: rood plastik (Peugeot 205 Rallye (of was het 106?)..  Zijn ook meer bedoelt voor in de luchtfilterkast..
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #56 Gepost op: za, 15 jan 2005, 19:06:07 »


spal hoerreert



en ingebouwd .voor de radiateur zit de olie koeler
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #57 Gepost op: za, 15 jan 2005, 19:07:49 »
Goed bezig... -thumbsup-

Maar ik wist niet beter dan dat Michael een hydrostoter-kopje ging gebruiken, of was dat eerst ook zo?

nope is een sleeptuimelaar met 37/32 kleppen en 300 stokje met rond profiel voor soepele motorloop
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Michael

  • Non-Register lid
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #58 Gepost op: ma, 17 jan 2005, 16:37:05 »
Vandaag wat ontbrekend klei grut gehaald bij de dealer (org. slangklemmen e.d.; $@# wat een dure shit, maar het staat zoveel beter!!)en op zoek gegaan naar tapeinden tbv bevestiging kelken (1,5 cm hoog by Kronenburg; gewoon de 7,5 cm varianten weer ingeruild). Overigens nog niet zo eenvoudig als gedacht, maar ik ga ze vinden met de imbus mogelijkheid bovenin.

Deze week wordt door Serge een start gemaakt met de uitlaat. Resteert aansluitend de montage van benzinepomp en leidingen, de aansluiting van alle sensoren op de meters en tenslotte de montage van de ontsteking (electronisch).

In dat kader; heeft nog iemand liggen een flens met een tweegaats aansluiting ipv de oude met drie bevestigingingpunten? Ik begrijp dat de huidige kan worden aangepast, maar als iemand iets heeft liggen maakt dat het werk gewoon eenvoudiger. -hug-

Als alles klaar is gaan Serge en ondergetekende naar de testbank! -naughty-
Morgen maar even een afspraak maken met John. -naughty-
Derby I (1977)

Offline Charles

  • Non-Register lid
  • Berichten: 204
  • Geslacht: Man
Project [67-SL-75] Derby 1 LS
« Reactie #59 Gepost op: ma, 17 jan 2005, 19:16:13 »
volgens mij past de onsteking met 2 gaten gewoon op de flens met 3 gaten zitten volgens mij meer gaten in tenminste bij mij wel orgi onsteking met contct punten had 3 gaten elektronische heeft bij mij twee gaten en paste er gewoon op