Auteur Topic: Project [ FP-83-GY ] Polo 1F - Type S - 1980  (gelezen 31842 keer)

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #15 Gepost op: zo, 27 jun 2004, 23:18:56 »
Hehehe  -naughty-

Als Dennis me z'n GK filterkast nou nog ff verkoopt, gaat ik die nog ff erin schroeven.
Vervolgens een verbinding ( slang dus ) tussen filterkast en verzamelbak maken. En klaar is ik.

Vroem vroem -sturen-

Jo, kom maar halen dat ding!

Ik belde je al, maar je nam niet op..

Stond onder de douche, check later m'n foon.....uit  ? Vreemd -dunno-
Tuurlijk ! accu leeg.....typisch
Dus ook geen melding "oproep gemist" Vandaar..

Edit: Is inmiddels geregeld, woensdag wisselt luchtfilterhuis van eigenaar  -prut-



895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #16 Gepost op: ma, 28 jun 2004, 08:55:42 »
YEAAAHAAA

Gevalletje koekblik.. ehmz CAKEBLIK TJOENING?



MOEHAHA



Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #17 Gepost op: ma, 28 jun 2004, 11:01:02 »
Errug stoeah!
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #18 Gepost op: di, 29 jun 2004, 23:35:21 »
Update :

Eerst 't goeie nieuws :  - Hij loopt !
                                   - Reageert op 't gas en de choke.

En 't "slechte" nieuws :  - Carbs. lekken ( understatemend ) benzine bij benzine-toevoer (T-stuk), daar zullen dus nieuwe O-ringen in moeten.
                                    - Hij loopt op 3 poten.
                                    - Backfire



895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #19 Gepost op: wo, 30 jun 2004, 08:02:28 »
Roet Rot Niet!

BackFire ff richten op je achterklep!
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #20 Gepost op: wo, 30 jun 2004, 13:46:40 »
Backfire is leuk om golfjes 4 mee te laten schrikken...  -naughty-

Serge gaat dit jaar niet met een barrel dus we moeten er nog wel eentje hebben die lekker knalt!
Die van ons doet het niet meer sinds Serge m heeft afgesteld  -wanker-
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #21 Gepost op: wo, 30 jun 2004, 16:10:06 »
backfire is wat anders dan back-fire :-)

Backfire versie 1) Vlammen uit het inlaatspruitstuk (door carb + eventuele filters)

Back fire: vlammen uit de uitlaat
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #22 Gepost op: wo, 30 jun 2004, 17:02:43 »
backfire is wat anders dan back-fire :-)

Backfire versie 1) Vlammen uit het inlaatspruitstuk (door carb + eventuele filters)

Back fire: vlammen uit de uitlaat

Wij hadden last van Backfire dus. Maakt minder herrie dan Back fire!
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #23 Gepost op: wo, 30 jun 2004, 17:46:50 »
Maar het knalt wel!!! -ja-
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #24 Gepost op: wo, 30 jun 2004, 18:13:28 »
als je mag kiezen tussen horsies en knallen ,kies ik voor de knallen van de zweep die de horsies laten galoperen .oftewel de eeuwige strijd tussen bodemplaat en gaspendaal door douwe in zijn leren slip met rits in een audi 50 -naughty-



je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Wendy

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.370
  • Geslacht: Vrouw
  • grrrrr....
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #25 Gepost op: do, 01 jul 2004, 19:15:25 »
zeggen de duutsers in denemarken ;die hollander sind verrukt

DE DUUKS UUT HOLLAND!
trotse mama!

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #26 Gepost op: do, 01 jul 2004, 21:07:04 »
Updeetje :

 - 'T belangrijkste, ik heb eindelijk vakantie , YESSS !!  

- Carbs. heb ik inmiddels gedemonteerd en ga morgen op zoek naar O-ringen en pakking voor 't vlotterkamerdeksel. Tevens 't vlotternivo afstellen volgens 't boekje, maar dat zal waarschijnlijk nog wel aangepast moeten worden i.v.m. de veeel minder stijle inbouwhoek, schat ik zo.





895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #27 Gepost op: do, 01 jul 2004, 22:57:28 »
Ga je Denemarken halen?  -klus-
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #28 Gepost op: do, 01 jul 2004, 23:15:33 »
Ga je Denemarken halen?  -klus-

Citaat
- 'T belangrijkste, ik heb eindelijk vakantie , YESSS !!  



dat denk ik dus wel !
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #29 Gepost op: do, 01 jul 2004, 23:27:00 »
Daar ga ik hard aan werken iig !  -klus-

Ik ga er van uit dat als alles straks lekvrij is, het "alleen nog maar" een kwestie van afstellen is ( klusje voor Mr. Afstel ).  -klus-

Ach, 't originele carbarateurtje kan er in een handomdraai weer opgezet worden. Dus wat dat betreft geen stress   -prut-

Ow , GK filterhuis van Dennis gaat niet door. Bleek bij nader inzien dat het onderste deel non-GK was. We hebben nog ff gekeken of een G40 filterhuis zou passen, maar die heb de uitgang op een van de hoeken zitten en wijst dan richting kop/kleppendeksel.....kortom...isniks.. -boehoe-
Dusss...dan wordt het waarschijnlijk alleen airbox van polyester ( "koekblik" dient dan als mal ) met een zij-uitgang met daarop universeel conisch/cilindrisch filter (K&N of ander merk). Iemand misschien nog zoiets liggen toevallig ?



895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.