Auteur Topic: Project [ FP-83-GY ] Polo 1F - Type S - 1980  (gelezen 31849 keer)

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #30 Gepost op: vr, 02 jul 2004, 20:43:11 »
Lambda sonde zit er inmiddels in.





895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #31 Gepost op: vr, 02 jul 2004, 21:10:28 »
Verder vandaag:

- Carbs. van nieuwe O-ringen voorzien.
- Heb nog geen pakking voor vlotterdeksel kunnen bemachtigen, daarom eerst maar vloeibare pakking gebruikt.
- Alle sproeiers schoongemaakt.
- Vlotternaalden gecheck.
- Vlotternivo's afgesteld.
- CO schroeven gecheck & 2,5 slag uitgedraaid.
- Gaskleppen op 't oog synchroon afgesteld.
   ( Oftewel: carbs op looplamp leggen en net zolang stellen totdat alles precies op 't zelfde moment een streepje licht doorlaat. )
- 't hele zaakie weer gemonteerd en aan de praat gemaakt !

1)  Alles is lekvrij -prut-
2)  M'n blokkie loopt nu al een stuk beter als eerst, alleen blijft 1 cilinder nog steeds slecht lopen.
3)  Heb nu nog maar heel af en toe een backfire ( uit de carb. dus ;) )
4) 'K heb lambda-waarde mbv m'n multimeter gemeten
     - stationair zit ie op 0,11 Volt
     - als ik gas geef duikt ie eerst naar 0 en dan weer omhoog richting 0,20   0,25



895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #32 Gepost op: vr, 02 jul 2004, 21:53:50 »
eeehhmmz ,mark .draai alle 4 de co schroeven open en haal eerst het vacuum slangetje van de ontsteking af en dop deze af ,volgens mij moet je dan wel 4 cylinders hebben (of het synchroon staat meters naast de moeder) -klus-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #33 Gepost op: vr, 02 jul 2004, 23:23:05 »
Zal ik morgen ff proberen Serge  -klus-

Heb net endje gereden , vanaf 3000 tpm houdt ie verschrikkelijk in  -boehoe-
Heb vervolgens de bougies eruit gedraaid en weet inmiddels dat cil. 3 alvast weekend heeft genomen :)  ( zie foto )

Maar eerst  -prut-  en dan een paar bomen omzagen :)
Zien we morgen wel weer verder.





895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #34 Gepost op: vr, 02 jul 2004, 23:27:27 »
Sweet dreams.....





895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #35 Gepost op: vr, 02 jul 2004, 23:27:46 »
goed sproeier bezetting staat goed zo te zien alleen cylinderstaat of te rijk of idd is je vonken doos overleden  -klus-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #36 Gepost op: zo, 04 jul 2004, 17:13:45 »
en hoe rijd ie ,staat wel goed onder de kap -hug-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #37 Gepost op: zo, 04 jul 2004, 20:42:49 »
Lijkt goed, klinkt goed  -wanker-
Maar werk nog niet goed.

    - CO schroefen staan al zo ver open dat ze er bijna uitvallen.
    - Alle 4 cil. doen 't iig wel weer.
    - Geen backfire meer.
    - Heb sproeiernaalden al 2x omhoog gezet met 0,7 mm per keer, waardoor m'n bougiekleur van grijs/bruin naar roetzwart is gegaan.
     - Verder heb ik vernieuwd: bougiekabels, rotor, verdelerkap, contactpunt, condensator.

Maar 't helpt allemaal niks........ -boehoe-
Hij wil tijdens 't rijden niet verder dan 3000tpm -boehoe-
895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #38 Gepost op: zo, 04 jul 2004, 21:06:10 »
okee co naalden weer verder dicht en je ontsteking zo vervroegen dat hioj stationair beter gaat lopen
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #39 Gepost op: zo, 04 jul 2004, 21:36:46 »
Hmmmz.... zal 't morgen ff proberen, maar ik betwijfel of 't gaat werken.....
Had zelf ontsteking ook al vervroegd, kreeg daardoor weer backfire's, maar nog steeds 3000tpm max.



895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #40 Gepost op: ma, 05 jul 2004, 09:36:29 »
komen de lucht schuiven wel los als je gas geeft ?,schoot me zomaar te binnen
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #41 Gepost op: ma, 05 jul 2004, 09:45:54 »
Ga ik ook ff checke Serge, heb net me koffie op en ga duik nu m'n box weer in -klus-

Maaruh, als 't voor de middag nie meer lukt gaat me vertrouwde 31pic er weer op.....anders kom ik in tijdnood...
895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #42 Gepost op: ma, 05 jul 2004, 09:50:13 »
gelijk heb je ,anders kunnen we na denemarken wel een keer samen kijken .
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #43 Gepost op: ma, 05 jul 2004, 10:28:04 »
Lijkt me beter, schuifen komen wel omhoog en heb net co teruggedraaid. Maar 't helpt niks, ga nu de 31pic er op zetten en me concentreren op de reis naar Denemarken...... -sturen-

 

To be continued.... -ja-



895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #44 Gepost op: zo, 07 nov 2004, 11:48:55 »
Kwam nog 2 korte filmpjus tegen op m'n HD.

Gasgeven1
Gasgeven2

-love-



895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.