Auteur Topic: Project [ FP-83-GY ] Polo 1F - Type S - 1980  (gelezen 31855 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #75 Gepost op: do, 03 feb 2005, 15:31:48 »
ken dit ergens van  -dunno-  -thumbsup-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #76 Gepost op: do, 03 feb 2005, 16:08:06 »
Kan brandstofdruk nog niet echt onder controle krijgen.

Zal wel even een el. pomp aan moeten denk ik, maar welke.  -dunno-
Serge, wat heb jij er voor pomp aanhangen ?

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #77 Gepost op: do, 03 feb 2005, 16:09:42 »
in de originele retour zit een vernauwing deze moet eruit anders krijgen de carbs te veel benzine
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #78 Gepost op: do, 03 feb 2005, 16:10:58 »
En die zit waar ?

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #79 Gepost op: do, 03 feb 2005, 16:28:48 »
telefopatisch overleg wees uit dat de retour leiding onder de auto te veel tegedruk levert
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #80 Gepost op: do, 03 feb 2005, 17:22:06 »
Doorblazen en klaar?

Zit de retour bij een 1f nog zoals bij m'n 1? (T-stuk met vernauwing?) of zoals bij m'n 2: retour direct op carb-deksel?
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #81 Gepost op: do, 03 feb 2005, 17:25:33 »
retour onder de auto jaap  -prut-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #82 Gepost op: do, 03 feb 2005, 19:43:43 »
Update:

Om een lang verhaal kort te maken, originele pompdruk + retour = te hoge druk.
Nu heb ik een "imitatie" pomp gedemonteerd en daarvan de veer die het membraan bediend ingekort met 10mm en daarmee de druk verlaagd.

Net km of 20 gereden  -thumbsup-

Vanaf 5000tpm begint ie een heel klein beetje in te houden en bij 6500 heb ie niet veel zin meer. Waarschijnlijk veer iets te veel ingekort of een stuggere veer nodig voor meer standvastigheid bij hogere tpm.

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #83 Gepost op: do, 03 feb 2005, 19:45:29 »
Oh en dank aan de Spottuning helpdesk natuurlijk :)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #84 Gepost op: do, 03 feb 2005, 20:10:10 »
als ie na de 5000 rpm niet echt wilt
verschillende opties :ontsteking vervroegen  en of een veertje op vullen van je pomp met vul ringen ,
maar gaat goed komen denk -thumbsup-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #85 Gepost op: do, 03 feb 2005, 20:56:08 »
Psies.

Vacuum-vervroeging  eerst ff fixen ( aansluiting maken ). -klus-
Dan weer 's verder kijken, gaat wel lukken  -prut-

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #86 Gepost op: do, 03 feb 2005, 20:57:54 »
Psies.

Vacuum-vervroeging  eerst ff fixen ( aansluiting maken ). -klus-
Dan weer 's verder kijken, gaat wel lukken  -prut-

vacuumvervroeging van cylinder 2 en 3 pakken zodat je 2 cylinder spakt en niet 1 waardoor je motor nog steeds ruk loopt
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #87 Gepost op: do, 03 feb 2005, 21:00:37 »
Check

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #88 Gepost op: vr, 04 feb 2005, 22:30:02 »
en al wat opgeschoten ?
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #89 Gepost op: vr, 04 feb 2005, 22:48:48 »
Nope, ben ff weer met verbouwing bezig...... druk,druk,druk.... :)