Auteur Topic: Project [ XX-XX-XX ] Polo 2 GT (75 pk)  (gelezen 41282 keer)

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.899
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Project [ XX-XX-XX ] Polo 2 GT (75 pk)
« Reactie #135 Gepost op: za, 27 jan 2007, 18:47:17 »
En ff getankt
« Laatst bewerkt op: zo, 01 feb 2009, 22:19:57 door Sjon »

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Re: Project [ XX-XX-XX ] Polo 2 GT (75 pk)
« Reactie #136 Gepost op: za, 27 jan 2007, 19:29:39 »
Hij ziet er goed uit! Ik kan me zo'n 1,5 jaar geleden herinneren; da was nie best...
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.416
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Re: Project [ XX-XX-XX ] Polo 2 GT (75 pk)
« Reactie #137 Gepost op: za, 27 jan 2007, 19:46:47 »
Striping niet meer vindbaar op Ebay ofzo?

Ziet er super uit! Glimt als een hondenlulletje in de manenschijn  :D



Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.899
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Project [ XX-XX-XX ] Polo 2 GT (75 pk)
« Reactie #138 Gepost op: za, 27 jan 2007, 20:00:21 »
Hij ziet er goed uit! Ik kan me zo'n 1,5 jaar geleden herinneren; da was nie best...

Toen was ie nog van Rolf, ik heb h'm nu zowat/net een jaar.
Troost je: van dichtbij is 't nog niet best,
maar hee: perfekte daily driver.

Offline barry8V

  • Non-Register lid
  • Berichten: 817
  • Geslacht: Man
  • Barry de Wit
Re: Project [ XX-XX-XX ] Polo 2 GT (75 pk)
« Reactie #139 Gepost op: za, 27 jan 2007, 20:04:07 »
Heel mooi Sjon, das een nette daily -thumbsup-
GROTER is niet altijd beter

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Project [ XX-XX-XX ] Polo 2 GT (75 pk)
« Reactie #140 Gepost op: za, 27 jan 2007, 20:47:48 »
Ik heb slechts 1 gebakje met VW I remmetjes. De rest doet het met de vierkante blokjes..

Maar goed onderhouden 'standaard vierkant' is niets mis mee.
Onderhoud is alleen wat arbeidsintensiever,..

Goed ontluchten (nieuwe nippels, en een goed gemikt likje kopervet ) doet wonderen. .
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Martin

  • L86C-0087
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.565
  • Geslacht: Man
  • Martin Dijk
Re: Project [ XX-XX-XX ] Polo 2 GT (75 pk)
« Reactie #141 Gepost op: za, 27 jan 2007, 22:49:31 »
Alsof die zo uit de folder komt! Ziet er goed uit -thumbsup-
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow..

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Re: Project [ XX-XX-XX ] Polo 2 GT (75 pk)
« Reactie #142 Gepost op: zo, 28 jan 2007, 00:38:22 »
withstupid

Striping helaas niet meer te krijgen, ook niet bij VW Classic Parts, vervallen in 1996.
Onderdeelnummers:
rechts 871 898 524 KW2 (rood/zilver)
links 871 898 525 KW2

Na laten maken? Maakt de auto wel af.

Offline Vincent

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.779
  • Geslacht: Man
Re: Project [ XX-XX-XX ] Polo 2 GT (75 pk)
« Reactie #143 Gepost op: zo, 28 jan 2007, 13:56:54 »
Nette kar hoor!  -thumbsup-

Enne.. jullie moeten me dat geheim eens uitleggen! Hoe houden julie de auto zo schoon? Autowassen is al niet mijn favoriete bezgheid, en zelfs als ik de auto ga poetsen, is ie na een dag weer smerig! Het lijkt alsof ik de enige ben die hier last van heeft!  -dunno-

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ XX-XX-XX ] Polo 2 GT (75 pk)
« Reactie #144 Gepost op: zo, 28 jan 2007, 15:34:06 »
Ik heb slechts 1 gebakje met VW I remmetjes. De rest doet het met de vierkante blokjes..

Maar goed onderhouden 'standaard vierkant' is niets mis mee.
Onderhoud is alleen wat arbeidsintensiever,..

Goed ontluchten (nieuwe nippels, en een goed gemikt likje kopervet ) doet wonderen. .

iki kan me een verhaal van wendy herrinneren ,dat je toch eigenlijk een keer 2 meter tekort kwam naar essen toe .
dus voor mij geen standaard meer ,dat voldoet niet naar de normen van het huidige verkeer.hoe leuk het ook lijkt
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.899
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Project [ XX-XX-XX ] Polo 2 GT (75 pk)
« Reactie #145 Gepost op: zo, 28 jan 2007, 16:57:05 »
Enne.. jullie moeten me dat geheim eens uitleggen! Hoe houden julie de auto zo schoon? Autowassen is al niet mijn favoriete bezgheid, en zelfs als ik de auto ga poetsen, is ie na een dag weer smerig! Het lijkt alsof ik de enige ben die hier last van heeft!  -dunno-

Niks geen geheim.
Normaal gesproken was ik in de winter me auto's ook niet.
Gister speciaal voor de fotoshoot & meeting ff gedaan + beetje gepoetst.
En ook hier geldt: poetsen is niet mijn favo.....

Offline Christianpolo

  • Non-Register lid
  • Berichten: 24
  • Geslacht: Man
  • Christian van Wordragen
Re: Project [ XX-XX-XX ] Polo 2 GT (75 pk)
« Reactie #146 Gepost op: zo, 28 jan 2007, 19:55:43 »
Ik heb hem vandaag in het echt gezien en ziet er echt mooi uit  -thumbsup-

Groeten
Christian

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Project [ XX-XX-XX ] Polo 2 GT (75 pk)
« Reactie #147 Gepost op: zo, 28 jan 2007, 20:35:03 »
Ik heb slechts 1 gebakje met VW I remmetjes. De rest doet het met de vierkante blokjes..

Maar goed onderhouden 'standaard vierkant' is niets mis mee.
Onderhoud is alleen wat arbeidsintensiever,..

Goed ontluchten (nieuwe nippels, en een goed gemikt likje kopervet ) doet wonderen. .

iki kan me een verhaal van wendy herrinneren ,dat je toch eigenlijk een keer 2 meter tekort kwam naar essen toe .
dus voor mij geen standaard meer ,dat voldoet niet naar de normen van het huidige verkeer.hoe leuk het ook lijkt

hmmm, waarom rij je dan nog polo?
Die voldoet sowieso niet echt meer aan de maatstaven van het huidige verkeer... Een setje goede remmen maken het slechts een beetje veiliger. De remweg is vaak langer dan de rest van je weggebruikers doordat zaken als ABS/ESP/ASR ontbreken.

Een flinke optater overleeft een polo niet, vooral niet als je door een 'doorsnee' golf5 of audi a4 geraakt wordt..
Laat staan dat je één van de SUF's tegenkomt..

2 meter te kort kan ook komen doordat je 1 secnde te laat begint met remmen..

 :)  -sturen-
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Marcel86c

  • L86C-0034
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.163
  • Geslacht: Man
Re: Project [ XX-XX-XX ] Polo 2 GT (75 pk)
« Reactie #148 Gepost op: zo, 28 jan 2007, 20:45:33 »
Citaat van: martijn,Jan. 28 2007,20:35
Citaat
hmmm, waarom rij je dan nog polo?
Die voldoet sowieso niet echt meer aan de maatstaven van het huidige verkeer... Een setje goede remmen maken het slechts een beetje veiliger. De remweg is vaak langer dan de rest van je weggebruikers doordat zaken als ABS/ESP/ASR ontbreken.

Dan bouw je er toch gewoon ABS in -naughty-

Citaat
Een flinke optater overleeft een polo niet, vooral niet als je door een 'doorsnee' golf5 of audi a4 geraakt wordt..
Laat staan dat je één van de SUF's tegenkomt..

2 meter te kort kan ook komen doordat je 1 secnde te laat begint met remmen..

 :)  -sturen-


Ik denk dat je beter tegen een moderne auto kan rijden als tegen een oude, laat staan een muur of boom.
Als je tegen een moderne auto rijd werkt zijn kreukelzone ook voor jou. Bij Smart zeggen ze het zo: hij is sterk genoeg om de kreukelzone van de andere auto te activeren  -gert-
Impossible isn't a fact, it's an opinion.

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.416
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Re: Project [ XX-XX-XX ] Polo 2 GT (75 pk)
« Reactie #149 Gepost op: zo, 28 jan 2007, 20:52:45 »
Maar de vraag is ook welke kreukelzone het hardst kreukelt. En ik denk dat de kreukelzone van een Polo, (die ergens achter de achterbank eindigt), beter kreukelt  :D
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen