Auteur Topic: Project [DO-V2112] Polo coupé GT  (gelezen 8366 keer)

Offline JimmyH

  • Non-Register lid
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Man
Project [DO-V2112] Polo coupé GT
« Reactie #45 Gepost op: ma, 17 apr 2006, 17:07:06 »
Auto is niet ouder dan 25 jaar en BPM zou uitkomen op 160 euro nog iets (heb de douane gebeld). Daarna heb ik de RDW gebeld en die vertelde mij dat ik voor de keuring incl. kenteken 150 euro moest rekenen.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [DO-V2112] Polo coupé GT
« Reactie #46 Gepost op: ma, 17 apr 2006, 17:13:04 »
dagwaarde is ook afhankelijk voor de verzekeriong .deze is echt niet meer dan 500.
als hun 1600 euro geven voor een polo 2 ,ga ik ze nu allemaal max verkopen aan de douane
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [DO-V2112] Polo coupé GT
« Reactie #47 Gepost op: ma, 17 apr 2006, 17:42:24 »
Heeft niks met dagwaarde te maken.

Je moet gewoon het restant van de oorspronkelijke BPM betalen.

Volgens deze tabel:
hiero

Offline JimmyH

  • Non-Register lid
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Man
Project [DO-V2112] Polo coupé GT
« Reactie #48 Gepost op: ma, 17 apr 2006, 17:59:40 »
Idd,, ik loop het hier niet te verzinnen. Al mijn info komt van de douane en de RDW zelf.

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Project [DO-V2112] Polo coupé GT
« Reactie #49 Gepost op: ma, 17 apr 2006, 18:23:07 »
Ik dacht zelf ook dat het met de dagwaarde te maken had, er komen ook regelmatig mensen bij ons op het schadebedrijf om te vragen of we nog ouwe bumpers hebben, deze zetten ze dan op de te importeren auto's, zodat de auto een lagere dagwaarde hebben en ze de auto's goedkopen kunnen inporteren. Maarja kunnen we er geen topic over maken. Hoe een auto importeren uit duitsland wat gaat het kosten en wat moeten we er voor doen.



Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [DO-V2112] Polo coupé GT
« Reactie #50 Gepost op: ma, 17 apr 2006, 18:45:09 »
oke zat ik er naast
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline JimmyH

  • Non-Register lid
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Man
Project [DO-V2112] Polo coupé GT
« Reactie #51 Gepost op: ma, 17 apr 2006, 21:07:05 »
Nee het zit zo:

Ze kijken eerst naar het deel dat je van de originele BPM moet betalen. Daarna kijken ze de auto na om te kijken of er extra opties zoals airco, electrische ramen enz. op zitten en daar betaal je dan weer extra belasting over.

Offline JimmyH

  • Non-Register lid
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Man
Project [DO-V2112] Polo coupé GT
« Reactie #52 Gepost op: wo, 19 apr 2006, 18:42:33 »
Hé hé! vandaag eindelijk de takel stellage goed vastgezet dus morgen om 10 uur gaat het blok eruit!!

Offline JimmyH

  • Non-Register lid
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Man
Project [DO-V2112] Polo coupé GT
« Reactie #53 Gepost op: do, 20 apr 2006, 19:27:38 »
Vandaag was het dan zover, het GK blok is eruit!!!




Het gapende gat dat achter bleef:




Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
Project [DO-V2112] Polo coupé GT
« Reactie #54 Gepost op: do, 20 apr 2006, 22:03:34 »
Motortje opnieuw verpakken en snel weer terug... :)
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Project [DO-V2112] Polo coupé GT
« Reactie #55 Gepost op: do, 20 apr 2006, 22:20:28 »
Ja idd! Motortje ff klein beurtje geven en er weer in! Het is wat werk! Je houdt een GT origineel mooi en waardevoller!


Oja je wou het blok in jou classic hangen he!

Ik heb nix gezegd!
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [DO-V2112] Polo coupé GT
« Reactie #56 Gepost op: vr, 21 apr 2006, 08:28:03 »


Geen SjonShot?
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline JimmyH

  • Non-Register lid
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Man
Project [DO-V2112] Polo coupé GT
« Reactie #57 Gepost op: vr, 21 apr 2006, 11:15:43 »
Hahaha, had ik nog wel ff aan zitten denken. Alleen de auto staat nu boven de put dus mijn hoofd was er niet bovenuit gekomen!

Offline Folkert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.542
  • Geslacht: Man
  • Folkert de Jong
Project [DO-V2112] Polo coupé GT
« Reactie #58 Gepost op: wo, 17 mei 2006, 09:13:56 »
of topic

jaap/ iemand hier meer info/foto's van???

- Audi 50 GLS: 1300 2b2: Kickit and play: fahrwerk mit vergnügen.
- Audi 50 GLS: 1300 solex: Met handleiding, dus minder 'plug-n-play, maar wel (ietsje) meer vermogen.

Jimmy ik zou hem indd proberen te herstellen in originele staat...

is toch wel een apartere auto...

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [DO-V2112] Polo coupé GT
« Reactie #59 Gepost op: wo, 17 mei 2006, 09:26:27 »
Foto van een Audi50GLS met Solex carburateurs


Douwe heeft is zijn Audi50GLS een HH blok (licht bewerkt, facherkrummer) een 2b2 gehad. Ik heb er toch ook mee gereden: Power Satt. Driveability Plenty

Toen is het zaakje omgebouwd met Solexen (zie foto hier boven), en toen had t nog net ietsje meer power (meer sound), en ietsje minder driveability..
Mijn wagenpark Fix what ain't broken