Auteur Topic: Project [ NJ-RG-23 ] Polo 2 GT G40  (gelezen 66974 keer)

Offline barry8V

  • Non-Register lid
  • Berichten: 817
  • Geslacht: Man
  • Barry de Wit
Project [NJ-RG-23] Polo 2 gt g40
« Reactie #165 Gepost op: di, 28 aug 2007, 11:36:14 »
kost wat koppijn, en een tijd niet kunnen ruiken, maar dan heb je ook wat!!

 :)

En wat weke hersencellen :D

Maar het ziet er zeker nettjes uit, mooi project -thumbsup-
GROTER is niet altijd beter

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Project [NJ-RG-23] Polo 2 gt g40
« Reactie #166 Gepost op: di, 28 aug 2007, 19:13:02 »
Heb het met wasbenzine schoon gemaakt.
Ga het daarna nog na met siliconen ontvetter, wat ik dus ook op de sluitende plaatdelen spuit, in laat weken en dan met hoge druk de laatste wax ertussenuit blaas.
Vandaag weer wat onderdelen gehaald, zoals :
Een nieuwe radiatorkap
Achterste remcilinders
laatste achteras rubber.
Rubbers voor in de lenkers.
Tankje.
Sensoren en een hoop boutjes en moertjes.
Veerschoteltjes...
Wel weer een duur grapje, dit koste al 264 euro.
De vorige delen was ook al 200.
En wat hierboven staat aan blikwerk, vw classicparts spullen en uitlepelen pfffffff.
Dadelijk spuiten en lassen, motor en bak revisie, nieuwe hemel en interieur reparatie.
Verchromen van de wielen -wanker-
Kun je toch een behoorlijk mooie golf 4 of bora van kopen....
Maar ach, die heeft iedereen -nana-
En wie goed werk levert, heeft ook wat te besteden.
En anders maar met de collectebus rond op t forum  -love-



G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Project [NJ-RG-23] Polo 2 gt g40
« Reactie #167 Gepost op: di, 28 aug 2007, 23:58:55 »
Goed bezig man -thumbsup-
Maar ach alles kost geld of je nou een oude polo hebt of een bora.
als je die bora nog naar je smaak moet maken kost het ook $$.
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Project [NJ-RG-23] Polo 2 gt g40
« Reactie #168 Gepost op: wo, 29 aug 2007, 00:10:40 »
die zijn toch ook niet geladen??  :)
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Project [NJ-RG-23] Polo 2 gt g40
« Reactie #169 Gepost op: vr, 31 aug 2007, 21:28:02 »
Zo morgen de grote dag, dag mag poekie poekie poele poele de polo naar de spuiter -love-

De 83 GT  met bijbehorende 75 pk GK motor gaat waarschijnlijk een ander baasje zoeken.
Heb ruimte nodig, en veel ook, dus dan maar 1tje eruit.
Weet zeker dat hij goed terecht komt....
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Project [NJ-RG-23] Polo 2 gt g40
« Reactie #170 Gepost op: za, 01 sep 2007, 15:30:18 »
Zo de grote dag vandaag....

He das een bekende bus!
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Project [NJ-RG-23] Polo 2 gt g40
« Reactie #171 Gepost op: za, 01 sep 2007, 15:31:19 »
Erg lang geleden dat hij frisse lucht op kon snuiven.....
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Project [NJ-RG-23] Polo 2 gt g40
« Reactie #172 Gepost op: za, 01 sep 2007, 15:34:18 »
En hier is hij naartoe:
Autoschade herstelbedrijf van lith.
Zit bij ons in heesch.
Dat is de beste en netste spuiter/ plaatwerker bij ons in de omgeving.
Een echte vakman, ken persoonlijk ook geen betere.
Heb ook werk van hem gezien, dus weet waarover ik praat...
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Project [NJ-RG-23] Polo 2 gt g40
« Reactie #173 Gepost op: za, 01 sep 2007, 15:35:30 »
Zo naar binnen toe.
Alle plaatdelen liggen ook al binnen...
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Project [NJ-RG-23] Polo 2 gt g40
« Reactie #174 Gepost op: za, 01 sep 2007, 15:36:35 »
En daarna meteen naar de garage toe.
Meteen begonnen aan het uitbouwen van de GT G40 motor, die nu nog in de 1983 GT zit.
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Project [NJ-RG-23] Polo 2 gt g40
« Reactie #175 Gepost op: za, 01 sep 2007, 22:57:51 »
De 2f G40 lader die op de GT G40 motor zat heb ik er al afgehaald en open gemaakt.
Deze is in een hele goede staat van binnen.
Dus dat is mooi meegenomen.
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Project [NJ-RG-23] Polo 2 gt g40
« Reactie #176 Gepost op: zo, 02 sep 2007, 18:32:21 »
En daar is de GT G40 motor....
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Project [NJ-RG-23] Polo 2 gt g40
« Reactie #177 Gepost op: zo, 02 sep 2007, 18:39:07 »
Andere kant
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Project [NJ-RG-23] Polo 2 gt g40
« Reactie #178 Gepost op: zo, 02 sep 2007, 18:41:16 »
Deze downpipe zat op de donor GT G40.
Dat kleine ding lijkt haast wel een kat?
Heb er nog niet in kunnen kijken.
Maar de downpipe die bij mij onder de GT G40 zat, is gewoon helemaal zonder kat.
Kon je daar bewust uit kiezen, of kwam t vanzelf na een bepaald bouwjaar?
Het blok is uit 1988, dat staat in de kop....
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Project [NJ-RG-23] Polo 2 gt g40
« Reactie #179 Gepost op: zo, 02 sep 2007, 18:52:43 »
Kon je daar bewust uit kiezen, of kwam t vanzelf na een bepaald bouwjaar?

In Duitsland had je ooit van die subsidie-dingen:
dan werd er een aftermarket-mini-kat gemonteerd.
Zie je wel vaker op MH enzo uit die tijd