Auteur Topic: Polo 2f coupe FL-NL-28  (gelezen 7589 keer)

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Polo 2f coupe FL-NL-28
« Reactie #30 Gepost op: wo, 17 okt 2007, 10:45:27 »
appeltje eitje dus.
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline nielsfeenstra

  • Non-Register lid
  • Berichten: 183
  • Geslacht: Man
  • niels feenstra
Polo 2f coupe FL-NL-28
« Reactie #31 Gepost op: wo, 17 okt 2007, 19:08:19 »
op zich wel apeltje eitje maar als hij te hoog is en je moet het dan naar beneden zien te krijgen valt nie mee

had laats op het werk een polo 86c met remus uitlaatje en zonder kat en motorcarbs maar die lag toch egt wel op 2.5 dat was hoog uiteindelijk naar wat proberen wou de klant graag toch er maar op gegokt en afgemeld gelukig geen steekproef anders was ik het haastjje  :P

maar brult mooi zoeen nz met motorcarbs
Rust is lighter than carbon fibre

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Polo 2f coupe FL-NL-28
« Reactie #32 Gepost op: wo, 17 okt 2007, 19:41:33 »
bedoelde het meetprincipe. Meetresultaten heb ik geen idee van.

Blijkt dus dat niet alle motorfietscarbs niet lekker af te stellen zijn?!? -dunno-
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Polo 2f coupe FL-NL-28
« Reactie #33 Gepost op: wo, 17 okt 2007, 22:09:19 »
Als 't niet goed af te stellen is, dan zijn het niet de juiste carburateurs.

Natuurlijk: liever wat rijker dan te arm (arm = te heet lopen), maar als het CO te hoog staat, ben je ook gewoon niet goed bezig: benzine onverbrand de uitlaat uit is ook zonde.

CO meting: Geen idee hoe ze dat in de garage doen, maar 'op iets grotere schaal' doe je dat 'niet dispersief infrarood'.

http://www.vito.be/milieu/pdf/lucht/co-co2.pdf

Iets grotere schaal: schoorstenen enzo :)

Maar het meetprincipe zoals in de bekende SUN kasten is zeer waarschijnlijk exact t zelfde.
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Polo 2f coupe FL-NL-28
« Reactie #34 Gepost op: wo, 17 okt 2007, 22:12:19 »
op zich wel apeltje eitje maar als hij te hoog is en je moet het dan naar beneden zien te krijgen valt nie mee

had laats op het werk een polo 86c met remus uitlaatje en zonder kat en motorcarbs maar die lag toch egt wel op 2.5 dat was hoog uiteindelijk naar wat proberen wou de klant graag toch er maar op gegokt en afgemeld gelukig geen steekproef anders was ik het haastjje  :P

maar brult mooi zoeen nz met motorcarbs

als co te hoog blijft ook al staan de coschroeven dicht ,dan heb je een lek van benzine naar carburateurs
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Pieter

  • L86C-0058
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.094
  • Geslacht: Man
  • Pieter
Polo 2f coupe FL-NL-28
« Reactie #35 Gepost op: do, 18 okt 2007, 21:17:29 »
nog ff een fototje van me carbs

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan!

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Polo 2f coupe FL-NL-28
« Reactie #36 Gepost op: vr, 19 okt 2007, 10:07:34 »
leuke filtertjes!
Loopt de polo nu ook OK?

Verder is het een standaard AAV blok dat er in zit toch?
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Pieter

  • L86C-0058
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.094
  • Geslacht: Man
  • Pieter
Polo 2f coupe FL-NL-28
« Reactie #37 Gepost op: vr, 19 okt 2007, 17:13:20 »
met filtertjes loopt hij aardig wat pittiger, verder loopt het motortje wel goed.

tja een AAV niets aan het koppie gebeurt, alleen een 3F stokje erin met een 4-2-1 uitlaatje.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Polo 2f coupe FL-NL-28
« Reactie #38 Gepost op: wo, 14 nov 2007, 21:29:28 »
blijft een mooi koetsje
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Pieter

  • L86C-0058
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.094
  • Geslacht: Man
  • Pieter
Re: Polo 2f coupe FL-NL-28
« Reactie #39 Gepost op: di, 17 jun 2008, 09:01:48 »
pfffffffffffffffff stofff

Een klein probleemje heb ik er mee, hij houd in als hij koud is, als hij warmer word dan is het aardig minder/beter. stottttterrrrenttttt over de weg is niet fijn. Polotje is weer voorzien van orginele carburateur enz,enz.

Wat kan dat zijn? ? ?
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Polo 2f coupe FL-NL-28
« Reactie #40 Gepost op: di, 17 jun 2008, 19:20:02 »
verdelerkap en kabels met aanhangsel ,of benzine druk
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Pieter

  • L86C-0058
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.094
  • Geslacht: Man
  • Pieter
Re: Polo 2f coupe FL-NL-28
« Reactie #41 Gepost op: za, 28 jun 2008, 18:23:30 »
Deze polo is niet meer, heb hem ingeruilt voor een hagel witte 6n 5 deurs van 1996.



Het bloed kruipt waar het niet gaan kan!

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Re: Polo 2f coupe FL-NL-28
« Reactie #42 Gepost op: za, 28 jun 2008, 22:15:55 »
 -thumbsup-

Hem je hem nog weer aan het lopen gekregen?

Offline Pieter

  • L86C-0058
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.094
  • Geslacht: Man
  • Pieter
Re: Polo 2f coupe FL-NL-28
« Reactie #43 Gepost op: za, 28 jun 2008, 23:12:22 »
-thumbsup-

Hem je hem nog weer aan het lopen gekregen?


Ja ander ondsteking er op en hij deed het weer.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan!