Algemeen forum > F.A.Q. & How-to

How-to : Veerpoten

<< < (3/6) > >>

Serge:
wat ik voor de asmoer ook nog wel toe pas is gewoon een kwaliteits ratel met dop 30 .wiel gedemonteerd en auto ondersteund ..je maatje of band ijzer de rem laten bedienen (of 2 wiel bouten er in met ijzer staafje ).en ouderwets als kickstarter op[ de ratel stampen (let wel op je enkel)doe dit ook onder je hak .

heb het nog niet mee gemaakt dat ze niet los willen ,gelukkig is een luchtsleutel on ontbeerlijk

Maikel:

--- Citaat van: DJsjonk op do, 10 feb 2005, 22:47:00 ---Die veerpootmoer is wel handig........
(pas nog grote waterpomptang ervoor aangeschaft: gaat ook, maar niet zonder schade)

Voor die asmoer had ik pas ook een trukje gepost,
maar dat was dan bij ingebouwde toestand.........
--- Einde van citaat ---

go dat verhaal komt bekent voor

wat ok handig is en je bij een setje koni schokbrekers voor krijgt is een moer zonder schroefdraad die over de schokbrekerstang past met 2 palletjes eraan die precies in de moer passen die je veer schotel en veer op z'n plaats houd!!!!!
of nie sjon

(ps gebruik dan geen luchtsleutel breken de palletjes af)

gr maikel

martijn:
Even een kleine aanpassing;

Het gaat hier om een M20 moer!!!
M18 is te klein.


Tevens ging bij mij de dop nog niet los. Ik verwrong de dop gewoon... Heb uiteindelijk de dop in de bankschroef geklemd en op de spoorstangbev. geslagen met een rubber hamer.

Toen kwam de dop wel los... Deze zat wel heel erg vast.

Serge:
met een smalbek pijpfittang gaat het ook prima  -klus-

martijn:
dat geloof ik graag :)  Die had ik alleen niet liggen.

Bankschroef was mijn laatste redmiddel..

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie