Algemeen forum > F.A.Q. & How-to

How-to : Veerpoten

<< < (6/6)

jellehier:
dop vast zetten in bankschroef en een lange stang tussen de aansluiting van veerpoot met fussee steken werkt ook erg goed als ze heel verschrikkelijk vast zitten....

neosterrr:
Deze moer hebben wij verhit met een klein hobby brandertje.
Goed heet stoken en daarna met waterpomptang losdraaien , zo gebeurd.
Maar ook dit is een goed alternatief! -thumbsup-

punk3000:
Blaas, blaas, even het stof er af.
Ja, weet iemand toevallig die maten of een onderdeel nummer van die keringen?
Ben er achter gekomen dat ze bij mijn dempers er niet zitten en nou rammelt het nogal aan de voorkant


--- Citaat van: Jaap op di, 03 mrt 2009, 22:35:11 ---Weet iemand toevallig de maat van de standaard keerring in een vw schokbreker ( je weet wel: zo'n originele? )

Ik heb net m'n veerpoottopmoerdop gesloopt, dus ik heb t niet kunnen opmeten, maar ik wil m wel graag vervangen ( schokker lek als een mandje => olie is nu op, dempt niet meer. APK afkeur ( en het rijdt niet echt lekker ).

Wil graag de demper herstellen dan wel vervangen voor een andere standaard demper; meteen even een nieuwe keerring erop.

Mocht niemand het weten, dan laat ik het hier zelf even weten als ik de boel los krijg :)

--- Einde van citaat ---

criminelis:
Ik heb al meerdere topic's gelezen, maar kan niet echt goed vinden of deze set http://link.marktplaats.nl/m1005871422 onder een steilheck past? ik ben benieuwd!

Raymon:

--- Citaat van: punk3000 op ma, 12 nov 2012, 13:11:12 ---Blaas, blaas, even het stof er af.
Ja, weet iemand toevallig die maten of een onderdeel nummer van die keringen?
Ben er achter gekomen dat ze bij mijn dempers er niet zitten en nou rammelt het nogal aan de voorkant


--- Einde van citaat ---

Past gewoon is gewoon een voorbeeld foto.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie