Auteur Topic: 2007-09 Nürburgring 2007  (gelezen 20980 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Nürburgring
« Reactie #30 Gepost op: ma, 10 sep 2007, 09:12:49 »
klinkt gezellig! Wie zijn er allemaal de baan op gegaan?

Jaap/Dennis/??  /??/....

jaap ,dennis en marcel .lekker sneaky zonder overleg met de rest van de meute .en zo ging het al het hele weekend
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Nürburgring
« Reactie #31 Gepost op: ma, 10 sep 2007, 09:17:09 »
Nou ja, in ieder geval een deel van de meute wist dat ze zondagochtend vroeg op zouden staan om op tijd bij de schleife te zijn. Waarom ging jaap anders zo vroeg naar bed en zei hij "nee" tegen een biertje?  -uitlachen-
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Nürburgring
« Reactie #32 Gepost op: ma, 10 sep 2007, 09:28:17 »
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Nürburgring
« Reactie #33 Gepost op: ma, 10 sep 2007, 09:35:48 »
Nou ja, in ieder geval een deel van de meute wist dat ze zondagochtend vroeg op zouden staan om op tijd bij de schleife te zijn. Waarom ging jaap anders zo vroeg naar bed en zei hij "nee" tegen een biertje?  -uitlachen-

vreemd waarom wisten sjon ,thomas ,bas ,wendy en pieter hier niks van ?en ze vroegen niet eens of iemand ook zin had om mee te gaan om te kijken ,sorry hoor maar dat vindt ik achterbaks egoistisch zelf gedrag ,je gaat samen naar zo'n treffen dan doe je ook dingen samen in overleg .en dat is het hele weekend niet gebeurd .en dan staan we bij de breitschleife te kijken ,zeggen wendy en ik we gaan ff naar beneden een kopje kopffie doen ,vragen noig of iemand mee wil .niemand wil mee .we zeggen nog we zijn zo terug .komen we terug is de hele schijtbende al opgetiefd zonder een belletje of wat .lik mijn reet met deze bende zeg .
en dan vinden jullie het gek dat wendy en ik weg gaan zonder nog te helpen ?
maar ik weet genoeg, zo'n weekend wens ik niet nog een keer mee te maken .deze hele bende hier kan mij eigenlijk al gestolen worden .zolang de heren hier geen actie of fatsoenlijke reactie op geven
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Nürburgring
« Reactie #34 Gepost op: ma, 10 sep 2007, 09:37:47 »
klinkt gezellig! Wie zijn er allemaal de baan op gegaan?

Jaap/Dennis/??  /??/....

jaap ,dennis en marcel .lekker sneaky zonder overleg met de rest van de meute .

Dat ik zondagochtend vroeg wilde gaan rijden was volgens mij bij ie-der-een bekend.

Maar de volgende keer vraag ik eerst wel even toestemming voor ik vroeg naar bed ga -nana-
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Nürburgring
« Reactie #35 Gepost op: ma, 10 sep 2007, 09:40:00 »
klinkt gezellig! Wie zijn er allemaal de baan op gegaan?

Jaap/Dennis/??  /??/....

jaap ,dennis en marcel .lekker sneaky zonder overleg met de rest van de meute .

Dat ik zondagochtend vroeg wilde gaan rijden was volgens mij bij ie-der-een bekend.

Maar de volgende keer vraag ik eerst wel even toestemming voor ik vroeg naar bed ga -nana-

lees beter
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Nürburgring
« Reactie #36 Gepost op: ma, 10 sep 2007, 10:54:32 »
uurtje online geweest en nog geen fatsoenlijke reactie  -gert-

maar ik maak geen oftopic meer ,telefoon staat aan ,ik wacht af .had het al face t face gedaan bij dennis en zelfs daar kwam weinig uit ,dus ik verwacht eigenlijk zeer weinig .jammer dat vriendschappen zo moeten eindigen als je niks meer tegen elkaar kan zeggen .



je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Nürburgring
« Reactie #37 Gepost op: ma, 10 sep 2007, 10:56:48 »
Zaterdagavond bij het vuur is dit allemaal nog besproken. Ik had niet zo'n zin om zondag zo vroeg op te staan.
Ik heb verder een heel leuk weekend gehad. Ik vond alleen de opkomst een beetje matig. Veel 6n en 2f en een hoog tjoening gehalte. Maar de Nordschleife en de gemoedelijke sfeer heeft een hoop goedgemaakt!
En de nieuwe clubtent is echt super!! -thumbsup-
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Nürburgring
« Reactie #38 Gepost op: ma, 10 sep 2007, 12:18:45 »
withstupid

Was een meating zoals elke ander, deze was geen uitzondering.
En ja, 't was echt wel bekend dat Jaap bij droog weer 's morgens vroeg de baan op zou gaan.

Zie het probleem niet zo.

Wat betreft egoïstisch.
Nu moet men bij JOUW excuus aan gaan bieden omdat JIJ je niet kunt vinden in de gang van zaken ?

Ik behoor ook nog steeds tot het bestuur en ben nergens op aangesproken.
Waarvoor dank...

Vervolgens zonder boe of bah in de auto springen en naar huis, das de juiste oplossing inderdaad.
En dan thuis het ff zo op het forum gooien.

Helemaal top....

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Nürburgring
« Reactie #39 Gepost op: ma, 10 sep 2007, 12:25:47 »
withstupid

Was een meating zoals elke ander, deze was geen uitzondering.
En ja, 't was echt wel bekend dat Jaap bij droog weer 's morgens vroeg de baan op zou gaan.

Zie het probleem niet zo.

Wat betreft egoïstisch.
Nu moet men bij JOUW excuus aan gaan bieden omdat JIJ je niet kunt vinden in de gang van zaken ?

Ik behoor ook nog steeds tot het bestuur en ben nergens op aangesproken.
Waarvoor dank...

Vervolgens zonder boe of bah in de auto springen en naar huis, das de juiste oplossing inderdaad.
En dan thuis het ff zo op het forum gooien.

Helemaal top....

ook jij kan niet lezen ,heb dennis er op aangesproken die is ook bestuur .en deze liep weg zonder een gesprek aan te gaan .en daarbij ik spreek namens meer mensen ,maar ga deze er toch echt niet bij trekken ,dat doen ze zelf maar als ze er behoefte aan hebben
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Nürburgring
« Reactie #40 Gepost op: ma, 10 sep 2007, 12:41:30 »
withstupid

Was een meating zoals elke ander, deze was geen uitzondering.
En ja, 't was echt wel bekend dat Jaap bij droog weer 's morgens vroeg de baan op zou gaan.

Zie het probleem niet zo.

Wat betreft egoïstisch.
Nu moet men bij JOUW excuus aan gaan bieden omdat JIJ je niet kunt vinden in de gang van zaken ?

Ik behoor ook nog steeds tot het bestuur en ben nergens op aangesproken.
Waarvoor dank...

Vervolgens zonder boe of bah in de auto springen en naar huis, das de juiste oplossing inderdaad.
En dan thuis het ff zo op het forum gooien.

Helemaal top....

ook jij kan niet lezen ,heb dennis er op aangesproken die is ook bestuur .en deze liep weg zonder een gesprek aan te gaan .en daarbij ik spreek namens meer mensen ,maar ga deze er toch echt niet bij trekken ,dat doen ze zelf maar als ze er behoefte aan hebben

Serge, ik ben echt niet bij je weggelopen zonder te reageren.
Heb je verteld dat het naar mijn idee algemeen bekend was dat er zondagmorgen vroeg opgestaan zou worden om eventueel wat rondjes over de Ring te maken.
Er is zelfs vooraf (in dit topic) nog over gesproken, maar dat kun je inderdaad gemist hebben.
Pieter moet het zowieso geweten hebben, die was ook al in de grote tent toen wij opstonden.

Wat betreft het vertrekken bij jullie koffiepauze: daar zou je het deel van de groep op aan mogen kijken waarmee jullie naar Breitscheid zijn gekomen.
Netjes was dat iig niet, van ons allemaal.

Maar ondanks dit "akkefietje" was het wel een geslaagd samenzijn toch?




Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Nürburgring
« Reactie #41 Gepost op: ma, 10 sep 2007, 12:53:54 »
dat klopt zaterdag en vrijdag avond was perfect ,gezellig .en bij breitscheit kijk ik idd iedereen aan die mee was,maar het gekke was van een ieder sorry gekregen behalve van jullie.
maar er zijn wel meer punten ,waarop ik merk dat jullie mij uitsluiten samen met wendy
dat van zondag dat jullie gingen rijden was mij bekend ,maar das toevallig dat ik het via via hoorde dankzij michiel.maar vragen of iemand mee wilde nee . en dat steekt ,zo geef je niemand een kans .er zijn mensen die niet beter weten en dit slikken . maar zo ben ik niet .als ik met een groep weg ben ,betrek je de groep in gezamelijke ondernemingen daarvoor ben je samen weg ,niet om een boek remi ten uitvoer te brengen .dan kun je beter samen telefonisch afspreken en op andere dagen gaan zonder de club .want opzich had ik jullie best op de ring bezig willen zien ,had me gaaf geleken .
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Nürburgring
« Reactie #42 Gepost op: ma, 10 sep 2007, 13:04:15 »
Ik heb een prima weekend gehad.

Ook bij mij was bekend dat Marcel & Jaap zondagochtend
vroeg zouden opstaan op de ring op te gaan.
(dat dit mogelijk was, was al maanden bekend overigens)
Ik heb lekker uitgeslapen, want was toch niet van plan om zelf te rijden op de ring.

Later de ochtend zijn we (de achtergebleven rest) alsnog gaan kijken:
(Mark was op dat moment ff spoorloos en M&M gingen hun fietsen ophalen)
prachtig om al die wagens voorbij zien te gaan.
Wendy & Serge gingen bakkie doen....ikke geen dorst....prima.
Nadat wij 't op een gegeven ook wel gezien hadden
(op een gegeven moment komen toch steeds dezelfde voorbij)
ben ik ff gaan tanken (Thomas ook), terugrijdend kwamen
we wel voorbij de nog geparkeerde Audi90:
heb nog ff getwijfeld om ff te wachten, maar och: die vinden de weg ook wel terug.
Tis nou niet dat we aan 't andere eind van de wereld zaten....
Achteraf misschien gezelliger om toch ff op mekaar te wachten: daarvoor sorry.
Maar dit is toch niet een reden om te zeggen dat 't niet gezellig was,
ik vond 't gewoon weer een ouwerwerts gezellige klerezooi. -prut-

PS.: ik hoop dat niks met 't feit te maken heeft dat mevrouw en
meneer Pot zondagochtend vroeg niet echt gezellig tegen mekaar deden?




Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Nürburgring
« Reactie #43 Gepost op: ma, 10 sep 2007, 13:11:48 »
nee sjon da was omdat ik met mijn zatte kloten niet in de tent kon komen zonder wendy wakker te maken .nu bleek dus dat wendy niet wist waar ik was ,tja ik was in de auto gekropen en daar gaan pitten .bleek dat ze me had proberen te bellen ,en nu was mijn telefoon leeg qua acu ,en dat helpt dan ook niet mee .maar dat is al uitgesproken
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Nürburgring
« Reactie #44 Gepost op: ma, 10 sep 2007, 13:12:16 »
Mijn excuses: Ik ben er vanuit gegaan dat 't bij iedereen bekend was dat ik zondag ochtend in iedergeval wilde gaan kijken om de ring op te gaan.

Dat ik zaterdagavond (met een zwaan-kleef-aan-amerikaan) ineens Marcel en Dennis van de ring af zag komen was voor mij ook een grote verrassing: Spreek jij hem daar even op aan? Is ook zonder overleg gebeurd.

Overigens: Zaterdag zijn we na het ontbijt met z'n allen naar de ring gegaan om te kijken: Daar ging het eerste overleg schijnbaar al mis: Een aantal ging met de auto, via een omweg boodschappen doen, en een aantal is (blijkbaar: ik was er niet bij) te voet naar de ring wezen kijken, en is mee gereden met de rondrit van de organisatie:  Heeft toch ook niet voor scheve gezichten gezorgd?

Ik heb jullie zondag uitleg gegeven waar wij ( Dennis, Marcel en ik) zijn gaan kijken na mijn rondje, en ik stond erbij toen Wendy trek in koffie kreeg: Ik heb nog uitgelegd waar je heen kon voor een bakkie pleur: trapje af, weg over, ' Beim Hannes '. Ik heb niet mee gekregen of er nog gevraagd is of er nog meer mensen zin hadden in een bakkie, of dat iedereen te kennen gaf geen trek te hebben: Ik heb alleen gezien dat jullie zijn met z'n 2'tjes gaan koffie drinken.

Ik (en ik spreek alleen voor mijzelf) had 't wel gezien, en Marcel wilde kijken of ie misschien nog een rondje kon rijden. Wij (Dennis, Marcel en Ik) zijn toen nog langs de parkplatz gereden, om daar een gesloten baan aan te treffen: Terug naar de camping dus: Onderweg (opweg naar 't tankstation)  kwamen wij Bas, Sjon en Thomas nog tegen,.. zonder  Wendy en Serge.
Mijn wagenpark Fix what ain't broken