Algemeen forum > Voorstellen

dus...

(1/14) > >>

richardk:
jawel, zal me ook maar eens hier officieel aanmelden.

Ik ben Richard en van bouwjaar 1979. Getrouwd, kind, etcetc. Nog net niet vol in beeld bij het tv programma "de bevalling" want dat laat ik wel aan anderen over..;)

Na een hele rits volkswagen zijn we nu in de fase klein maar fijn..We hebben namelijk twee van die kleine vwtjes voor de deur staan waarvan er eentje een lupo is en de ander een polo. Een is diesel en de ander een bladblazer op een benzineblokje. ( foto's volgen spoedig)

Waarom hier.. Tja door die polo waar wat werk aan zit moet je toch maar eens verder kijken voor onderdelen dan het volksforum en tadaa, door jaap zijn eeuwige 86c forum opmerkingen toch maar hier beland.

Harde Feiten:

Polo G40
1992
Helemaal standaard op verlagingsveren en een idiote uitlaat.
Doelstelling standaard aan de buitenkant.. motorisch weer 100 punten en evtuele aanpassingen in het technische.



Area51:
Hee Ries, jij ook hier ??
Leuk .. merk dat iedereen steeds meer zijn (modelgebonden)forum gaat opzoeken.

richardk:
idd. was al ff op lupoclub aanwezig en volksforum diehard zal ik altijd blijven.



mijn lupo trouwens

Jaap:
Mijn eeuwige ge-hoer werkt dus toch!?!

Welkom, Wilkommen, Bienvenu, Welcome

Nette flupo,.. (joh), maar dat wist je vast al.. Erg benieuwd of het je ook gaat lukken de 2f met diezelfde smaak op te waarderen... Dat is naar mijn idee waarschijnlijk een stuk lastiger omdat er betrekkelijk weinig 'mooi' spul te krijgen is voor de 2f (rommel genoeg).

-thumbsup- Gaat wel goed komen toch?!

Thomas:
En nog een bekende van Volksforum; Welkom!  -thumbsup-

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie