1Hallo ik ben Niels Feenstra en ben inmiddels al geruime tijd bezig met het bouwen van mijn polo.
De polo is begonnen als een rode 1.3 nz
Na enkele weken was hèt gehele voertuig gestript en kon de opbouw beginnen
Eerst is het voertuig schuren
De spatbord verbreders monteren.
En dan het mooie werk het spuiten na enkele lagen oranje 2 lagen blanke lak en toenstond hij er zo bij
Vervolgens kon de opbouw beginnen.
Dit was zo klaar het enigste wat er weer in moest was een kuipstoel een nieuw pedalen setje en een 4 punt gordel.
Vervolgens was de motor aan de beurt zoeen mooie carrosserie heeft ook wat pk,s nodig,
Er werd gekozen voor de makkelijkste weg.
Een PY g40 motor. De glader werd vervangen door een eaton m65 compressor
Ja soms moeten sommige dingen even wachten
De compressor is gemonteerd, doormidden van de g60 steun die via max rpm te bestellen is in combinatie met een multiriem polige set en een kleine eaton polie past de g60 multiriem net.
Na enkele dagen en meten en lassen buigen en slijpen past het allemaal net.
De radiateur werd vervangen door exemplaar van een fiat siqiecento 0.9 met een enorme fan er achter,
Zoals sommige weten is de kabelboom gewoon plug and play en na enkele dagen liep hij al
http://m.youtube.com/watch?v=x-_2A14nQScBeetje koeling kan geen kwaad