* even een snelle splits, nu het nog makkelijk kan - start post wordt nog aangepast*
Naar aanleiding van onderstaande reactie in
dit topic: iemand mijn reactie op de vorige pagina nog gelezen?
bij rallydesign te koop voor 20 pond per setje...
scheelt je toch een euro of 50 per set
20 pond.. -> 27.98 euro.
Inderdaad: Een goede 50 euro per set verschil. Maar hoe zit 't met verzendkosten? Overschrijving richting the UK?
En wat voor kwaliteit is 't?
o Top quality braided stainless steel / P.T.F.E. pipe,
o Quality CNC machined end fittings, finished in gold Zinc passivate,
o Kits are direct replacement for standard rubber flexilines,
o Kits available for any production vehicle.
PTFE -> Teflon dus.
maar die Gold Zinc Passivate -> klinkt als 'niet volledig stainless steel' uitvoering?
Voor 100 euri wil ik best nog 3 andere gebakjes voorzien van eeuwig houdbare remslangen.. Iemand die dingen al eens gekocht via rel-i-desaijn?
Als 't 'kwaliteitje' is,. group buy?
*edit*
De leidingen zijn net zoals alle andere stahlflex-slangen voorzien van een rvs mantel. De aansluitingen zijn echter goud-zink gepassiveerd: Net zoals de originele slangen dus. Het prijsverschil met de Goodridge komt dan ook waarschijnlijk hier vandaan: Bij de Goodridge zijn de aansluitingen ook van RVS. Verder zit er geen TUV attest of ABE bij, maar dat is voor de nederlandse APK ook niet vereist. Verwacht ook geen levenslange garantie, of uberhaupt.
Een set bestaat uit 4 slangen: 2 voor de vooras, 2 voor de achteras. De slangen zijn niet voorzien van enige bevestigingsclips, dus die zal je van de oude slangen moeten overzetten (die rubber-anti-slijt-ringen en oogjes).
*edit*
Bestellers tot nu toe (17-05-07)
Jaap Peters - 3 sets - 105 euro ontvangen (duh)
Michiel Ros - 1 set - 35 + 7 euro - in ontvangst genomen
Edwin Jagersma - 2 sets - 70 + 14 euro - in ontvangst genomen
DJ Polo - 1 set - 35 euro ontvangen - (meneer van ooij)
Martin Dijk - 2 sets - 70 euro ontvangen
Sjon Koppers - 1 set - 35 + 7 euro - in ontvangst genomen
Martijn - 1 set - 35 euro ontvangen Nog 7 euro te voldoen - aan Dennis Eggen 1 set meegeven ter overhandiging
Dennis Eggen - 2 sets - 70 + 14 euro - in ontvangst genomen
Marcel Statz - 2 sets - 70 + 14 euro - in ontvangst genomen
Serge Pot - 1 set - 35 euro - in ontvangst genomen Ververs mijn geheugen even: 7 euro nog per internetbanking toch?
Raven GT - 1 set - 35 + 7 euro - in ontvangst genomen
Pieter 1f - 1 set - 35 + 7 euro - in ontvangst genomen
Jorp Waterkot - 1 set - 35 + 7 euro - in ontvangst genomen
Maikel Konijn - 1 set - 35 + 7 euro - in ontvangst genomen
Thomas Smit - 1 set - 35 + 7 euro - in ontvangst genomen
Gekke Gerrit - 2 sets - 70 + 14 euro - in ontvangst genomen
Tomkraft - 1 set - 35 euro ontvangen
Koen van Gurp - 1 set - 50 euro ontvangen - in ontvangst genomen
Polo Dennis - 1 set - 35 euro ontvangen Nog 7 euro te voldoen - aan Dennis Eggen 1 set meegeven ter overhandiging
Berendd - 1 set - 35 + 7 euro - in ontvangst genomen
Mark2fPolo - 1 set - 35 euro ontvangen 28 sets inschreven
27 sets vooruit betaaldFerry 1 set 'na besteld' 50 euro te voldoenThijs - 1 set 50 euro - in ontvangst genomenAlle 30 sets: los!
Edit 24-02-08
Verkoopprijs 'ongeveer exact' bekend. 35 euro, of een veelvoud daarvan overmaken naar mijn rekening. Alle betalingen die
vóór 25 december binnen zijn worden in behandeling genomen. De bestelling gaat dan DIT JAAR nog de deur uit, zodat er voor de prijsverhoging van 1 januari zal worden berekend.
Beste - vul voor het gemak zelf even je naam in - ja
Je hebt je ingeschreven in het 'Group-buy-stahlflex-remleidingen-topic' op 't register. Ondertussen zijn er een aantal weken voorbij en is duidelijk waar de totaalprijs ongeveer op zal uitkomen. De prijs is uitgekomen op 35 euro per set. Mocht er onverhoopt een iets hoger bedrag (het gewicht van de totale verzending is slechts een 'rough estimate' ) moeten worden gerekend, dan hoor je dat zsm.
Bestellingen niet alleen op voor-inschrijving, maar ook per betaling vooraf.
Alle betalingen van 35 euro (of een veelvoud hiervan indien je meer sets wenst) dienen vóór 25 december binnen te zijn. Na telefonisch contact met Rallydesign blijkt er namelijk per 1 januari een (kleine) prijsverhoging op stapel te staan. Ik zal ervoor zorgen dat de bestelling voor 1 januari wordt geplaatst zodat deze prijsverhoging niet van toepassing is op de bestelling.
Ik zal regelmatig m'n rekening controleren, en online de betalingen bij houden in de start-post van het forum. Je kunt dus zelf zien of je betaling is verwerkt.
Heb je jezelf ingeschreven, maar zie je alsnog af van de aanschaf, laat het mij dan tijdig weten. Uitgestelde betalingen worden niet aanvaard. Garantie wordt niet door mij verleend. Informatie over het 'product' is redelijk sumier, en op basis daarvan kan ik persoonlijk niet garant staan. Mocht de kwaliteit van alle sets echter echt te wensen overlaten, dan zal ik als aanspreekpunt fungeren richting Rallydesign.
Met vriendelijke groet,
Jaap Peters
Rekening informatie:
tnv.
Jaap Peters te Oosterbeek (NL)
Rabobank 11.21.41.218
BIC: RABONL2U
IBAN: NL46 RABO 0112 1412 18