Bedankt voor de tip.
Maar ga hoogst wss een nieuwe Herkules filter
http://www.knobloch-sport.de/filter.htm bestellen bij Knobloch, die past er dan weer zo in normaal.
Het ligt allemaal wat stil. Vorige eigenaar heeft me namelijk wat bij de lurven met de papieren van de gt. Deze kan nu dus de weg niet meer op en moet dus weg voor onderdelen.Zonde, want was eigenlijk nog een zeer goeie.
Heb dan maar besloten om de motor verder af te werken en in m'n golf te steken. Jaaaaaaaaaaaaaaa ik weet het,
'golf'.
Maar heb nu al teveel onderdelen en werk erin gestoken om de boel te laten liggen.
Heb ook even de cil kop terug van onder het stof gehaald, en vond de klepgeleiders toch te kort naar m'n zin en heb deze reeds terug eruit gehaald, om ze terug te wisselen voor exemplaren met originele lengte. Vroeg me gelijk ook af of eigenlijk de uitlaatkanalen niet wat moest vergroot worden, nu ik daar de kans nog toe heb? De inlaten zijn reeds wat
'geoptimaliseerd'.
En deze dan gelijk te maken met diameter met het gk uitlaat spruitstuk (waarvan ik de gaten dan mss dus ook wil vergroten)
Heeft het zin om ze wat ruimer te maken of laat ik het beter zo?
Nieuwe oliepomp moet ook nog besteld worden, evenals oliekoeler + adapter.
Ook NGK BUR6ET besteld. Hopelijk zijn het de goeie?
Voor de rest zal ik mezelf dan maar even weer wat opgang trekken om er eens terug in te vliegen.
Blijf hier dan wel foto's posten van de motor ,tenzij dat nu niet meer gewenst is?