Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 1493 keer)

Offline mchl

  • Non-Register lid
  • Berichten: 40
  • Geslacht: Man
even voorstellen
« Gepost op: zo, 16 dec 2007, 14:09:19 »
Hallo,
Mijn naam is Michael Goosen, ben 22 jr. en kom uit de buurt van Enschede. Sinds september ben ik in het bezit van de Polo coupe op de foto.
De polo heeft 108000 km gelopen en was ten tijde van aankoop compleet standaard.

Inmiddels zijn er al wat dingen vervangen, ten eerste de tank (benzineverbruik van 3 liter per uur door een lekke vulhals...) De standaard velgjes zijn vervangen door 13" ATS cup velgjes, een embleemloze grille met verstralers (nog niet helemaal van overtuigd..) Het interieur wordt vervangen door een Corrado interieur.

Op de planning staat nog een bescheiden verlaging en plattere banden voor de ATS velgen maar dat wordt waarschijnlijk pas in de zomer gedaan.


Offline Raven GT

  • Non-Register lid
  • Berichten: 175
  • Geslacht: Man
  • Jan-Willem Verburg
Re: even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: zo, 16 dec 2007, 19:15:39 »
Welkom op het forum Michael, ziet er goed uit. Zou graag nog wat meer foto's zien  -thumbsup-
If at first you don't succeed, get a bigger hamer....

'91 Polo Gt 75 PK, 750 kilo staal, rest roest....

Offline Polo_coupe

  • Non-Register lid
  • Berichten: 117
  • Geslacht: Man
Re: even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: ma, 17 dec 2007, 22:19:45 »
Mooi kleurtje en mooi interrieur. Welkom op het forum
Coupe all the way

Offline mchl

  • Non-Register lid
  • Berichten: 40
  • Geslacht: Man
Re: even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: di, 18 dec 2007, 10:06:31 »
Interieur moet nog mooi worden, ben nog bezig om de achterbank er fatsoenlijk in te krijgen.
Die zit nu wel vast maar nog niet mooi recht.

Zal vanavond nog wat foto's hier neerzetten

Offline Polo_coupe

  • Non-Register lid
  • Berichten: 117
  • Geslacht: Man
Re: even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: di, 18 dec 2007, 16:36:47 »
Ik heb zelf ook een corrado interieur in de polo zitten. De zittingen zitten vast geschroefd met beugeltjes. Leuning met een balk aan de onderkant en aan de bovenkant zit t met een steun aan de veerpoten.
Best ff werk maar t ziet er heel cool uit. Alleen als je de voor stoelen ong in de achterste stand heb. Kun je achter niet zitten :P. Meer voor de show is het

Gr Henri
Coupe all the way

Offline mchl

  • Non-Register lid
  • Berichten: 40
  • Geslacht: Man
Re: even voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: di, 18 dec 2007, 19:07:05 »
Ik heb nu de leuning naar de zijkanten toe met stalen plaatjes vastgebout op de plek waar ook de gordels vast zitten en in het midden heb ik óok een stalen plaat gemaakt waar de leuningen aan vast zitten, de zitting ligt er nog los in.

maar het staan idd wel mooi met die soort van vaste hoofdsteunen er in.