Auteur Topic: Project [ 45-DD-JH ] 2F 1991 Polo Coupe GT 55Kw Zwart  (gelezen 8627 keer)

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Re: Project [ 45-DD-JH ] 2F 1991 Polo Coupe GT 55Kw Zwart
« Reactie #45 Gepost op: do, 26 mrt 2009, 19:46:00 »
Ja,dat begreep ik ook al niet echt,on ervaren mischien?
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ 45-DD-JH ] 2F 1991 Polo Coupe GT 55Kw Zwart
« Reactie #46 Gepost op: do, 26 mrt 2009, 20:15:06 »
een berger krijgt eerst een cursus .

en als een auto in 2en scheurt door takelwerkzaamheden om de auto uit de sloot te halen . is het beestje er echt wel wat slechter aan toe geweest (zoals ik uit het verhaal kan opmaken is de langsdrager achter aan de rechterkant bij het binnenscherm al aardig kroky geweest ,hoef je vaak niet te zien door tectiel)
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Re: Project [ 45-DD-JH ] 2F 1991 Polo Coupe GT 55Kw Zwart
« Reactie #47 Gepost op: do, 26 mrt 2009, 23:42:40 »
Ik had begrepen dat er eerst nog contact tussen de 2 partijen was geweest voordat de andere partij was doorgereden, niet dus. In dat geval, gevalletje waarborgfonds. Aangifte doen bij de pliesies, schadeformulier invullen, schade laten taxeren en opsturen naar waarborgfonds. Het duurt even, maar je krijgt je geld uiteindelijk wel.

Wat betreft de aanvullende schade zou ik het even aan de schade expert overlaten of hij kan beoordelen wat de berger voor aanvullende schade heeft veroorzaakt. Daarvoor moet je denk ik de berger aansprakelijk stellen, maar je kan het ook proberen op 1 hoop te gooien en het bij het waarborgfonds te verhalen.
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Raven GT

  • Non-Register lid
  • Berichten: 175
  • Geslacht: Man
  • Jan-Willem Verburg
Re: Project [ 45-DD-JH ] 2F 1991 Polo Coupe GT 55Kw Zwart
« Reactie #48 Gepost op: za, 28 mrt 2009, 02:29:29 »
Waarborgfonds al aangeschreven, maar aangezien de dienstdoende heren het maar opgeschreven hebben als ik meen: "macht over het stuur kwijtgeraakt" en er verder geen getuigen zijn. Krijg ik daar al nul.
En dan kreeg ik terplekke ook nog het commentaar van de jongste: "maar hier is ook een doorgetrokken streep, u heeft op die weghelft niks te zoeken..."
Moek er vol met 100 inhengsten dan ???

Auto schuin t.o.v. de vrachtwagen en dan lieren met gang sloopt helaas een hoop.
Het feit dat tie m vervolgens ALSNOG verder eroptrok aan het trekoog achter ook niet echt...
Een collega van me heeft helaas met de zelfde berger een soortgelijke ervaring.
die had na de berging het subframe eronder weg...  -gert-

Het plaatwerk achter was niet echt rot, meer compleet de lassen "doorgescheurd"  zegmaar.
Om precies te zijn is de achterplaat op het laswerk losgescheurd.

Maar ik blijf positief, ik heb voor de volgende Polo een complete donor GT staan met 3F blok met weinig kilometers.
En hele mooie 5 spaaks Zender velgjes 13 inch onder de golf, die passen vast ook onder een polo... -naughty-
Vering, Remmerij en div andere dingen van de GT waren ook net 2 a 3 maanden oud, dus voor het volgende project heb ik bijna alles wat ik nodig heb al op de plank liggen  -klappen-

Nu eerst mijn huisje ff opknappen en dan op zoek naar een Classic/Derby en dan heb ik weer wat te knutselen  -klus-
Heb namelijk bij de meeting in de Meern inspiratie opgedaan en pas in duitsland onder het boodschappen doen ook nog een hele mooie Classic RatRacer zien staan.

Als ik nou ook me Golfje ff goed aan de loop krijg ben ik voorlopig gelukkig. Is ook net een Polo allen dan met meer sleutelruimte onder de kap.
If at first you don't succeed, get a bigger hamer....

'91 Polo Gt 75 PK, 750 kilo staal, rest roest....