Zo zijn we weer.
Gister liep de computer vast terwijl ik foto`s aan het uploaden was en daarna zocht ik het niet meer om helemaal opnieuw te beginnen.
Doordat ik het gaas van de vogel in de bumper heb gebruikt is hij vandaag weg gevlogen
. Nee een kat vond het leuk hem te pakken verwacht ik maar ik ben nog een tijd aan het zoeken geweest naar het beestje dus de polo is er vandaag een beetje bij in geschoten jammer genoeg.
Maargoed..... Als ik eerlijk ben heb ik er een beetje spijt van dat ik aan de wielranden begonen ben
. Ik had ze beter alleen kunnen stralen en meer niet. Doordat er al vaker aan gewerkt is is het erg moeilijk om het alleen op dat kleine randje te houden. Er zat al plamuur op en er was op bepaalde punten al aan gelast. Als ik de wielrandendan naar buiten wil halen dan komt het niet mooi. Bulten en dat soort gein. Ook moet ik daarbij uitkijken dat de oude laag plamuur niet gaat barsten omdat ik niet weet tot hoever hij geplamuurt is. Als hij gaat barsten en het komt boven de rand uit dan moet je dus het hele achter scherm spuiten.
Dat is ook weer iets wat zonde is als je volgend jaar de achterschermen toch grondig wilt aanpakken. Ik ben er dus aan begonnen maar heb er uit eindelijk zo min mogelijk aan gadaan qua naar buiten halen.
. Had gehoopt dit even te doen maar helaas
.
Ik hoop zo dat het toch fatsoenlijk kijkt en het de komende tijd even roestvrij blijft.
Verder ben ik al een beetje gaan afplakken en ga ik morge even met de spuiter bellen over wanneer hij terecht kan
Foto`s volgen zo. Ben nog aan het uploaden.