Daarom ook investeer ik tijd in meerdere project-auto's, zodat ik kan kiezen...
Op dit moment uit de 2F en de Volvo, maar op termijn zou het de bedoeling zijn te moeten kunnen kiezen tussen Range Rover, Polo 1 diesel, Audi 50 en/of Derby...
Ik ben het met Martijn eens, en ik doe het ook niet meer: sleutelen aan de auto waarmee je vervolgens weer verder/mee naar huis moet.
@Roel: de beste oplossing is zo snel mogelijk ook de GT rijdbaar te hebben, dan kun je de één onderhoud geven terwijl je met de ander kunt rijden... Heel goede beslissing om even afstand te nemen. Ik denk overigens eerlijk gezegd wel dat het niet alleen met LX te maken heeft. Volgens mij is je energie-niveau (door je werk?) sowieso al zo laag dat je al moe bent als je begint. Daardoor werk je minder snel, maak je makkelijker fouten, verzin je minder snel alternatieven voor problemen die je tegen komt, en denk je ondanks zorgvuldig plannen toch net niet aan het meenemen van een onderdeel dat je misschien ook wel nodig gaat hebben.
Zo werkt het bij mij in ieder geval wel, heb ik gemerkt. Dat is gevaarlijk, want je wordt er nog vermoeider van, raakt gefrustreerd en je verliest het plezier. Het eruit schoppen van de auto ligt dan op de loer, terwijl het uiteindelijk natuurlijk nooit aan de auto ligt...