Ik heb onder m'n steilheck de TA 80/60 set met Wellems blokken, maar heb nog geen last met aanlopende stuurstangen.
Heb nog wel de originele bandjes eronder, dus geen aanlopende wielen. Zelfs niet met het hele gezin erin 
Soms raak ik met de demper een drempel, maar ga nooit hard een drempel op. Dat zal ook schelen 
Hoe lang duurt het voor zo'n set uitzakt/nazakt trouwens? Vindt hem nog niet echt laag of ik had er meer van verwacht 
Vreemd, Maikel (bobrosco) rijd met een 60/40 setje en wellemsblokken en bij hem raken de stuurstangen soms ook nog als je een beetje je best doet.
Mijn steilheck heeft iets van 70/50 verlaging of iets dergelijke zonder wellems en bij mij lopen de stuurstangen eigenlijk meerdere kerren per rit aan in bochten vooral

Na mijn mening schelen wellemsblokken een hele hoop betreft het aanlopen van je stuurstangen en de wielpositie komt wat beter uit.
@Jones, Falken Ziex ZE-912's? Wereld bandjes, ben echt fan van die dingen!
komen helaas niet echt in bandenmaten die mij zinnen voor onder de polo, heb ze wel onder de Golf van m'n ouders laten draaien en dat ding met die bandjes nu zeer leuk om de bocht

Helaas zijn het wel echte zomerbandjes, zijn in regen vrij onvoorspelbaar maar het kan altijd erger (Nangkang NS2*hoest*

)