Auteur Topic: 1.6 16V G40 in 2f  (gelezen 6031 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #30 Gepost op: do, 19 jun 2003, 15:47:43 »
tijd om een topic te sluiten denk ik ,zo gezien de reacties ??
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #31 Gepost op: do, 19 jun 2003, 15:49:22 »
neem aan dat we met zijn allen wijs genoeg zijn .
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #32 Gepost op: do, 19 jun 2003, 15:52:06 »
Ries ..

FF voor alle duidelijkheid : dit is een iets normaler forum dan je gewend bent op het VW Forum . Gedraag je daar ook een beetje naar .
Zover ik hoor hier en daar maak je je op dit forum alleen maar belachelijk om weer eens schreeuwend en om je heen schoppend binnen te komen in je eerste post .
Dus graag wat normaler reageren hier .. en nu niet aankomen over dat mensen over je oordelen ; zo te merken ken je geeneens de betekenis ervan ..

En mocht je nu weer op je achterste poten staan en me met de dood willen bedreigen zoals je ooit op het VW Forum uit je mouw toverde : deze keer doe ik aangifte .. ondanks je vele excuses via een PM . Je moet een keer je grenzen leren .
Leer je er misschien nog een keer wat van ..

Voor de rest even goede vrienden .
Maar dit soort gedrag doe je maar op het VW Forum waar sommigen het stoer vinden :)

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #33 Gepost op: do, 19 jun 2003, 16:03:44 »
jongen rot op met je dreigingen. zodra het duidelyk word haak ie af en noemt ie zoiets als gedragen. en jy kan je wel gedragen denk je met je botte opmerkingen.
maar  oow ee zodra iemand anders het doet is het niet gewenst. kom op zeg..... :O
hahaha aangifte. ga je gang jongen. ik wens je succes.
dat ik myn excusses aanbood was omdat ik zo netjes was om het te doen van marcski...... verders moet ik niks van je hebben..en serge ik bedoelde de 2 a 3 die effe wat probeerde te vertellen, maar zo op een botte manier deden dat ik er wat van moest zeggen.
ik kom al op dit forum zolang het bestaat maar heb nooit de enige intresse gehad om hier ook maar iets neer te zetten.. niet bepaald myn type forum namelyk..
maar als ze over mensen gaan lullen(wat ik overigens al verwacht had en al voor gewaarschuwd was)
dacht ik van ach kom laat ik ook eens wat vertellen, want dit klopt van geen kanten..
en dan komt die afgekeurde gigolo met zyn opmerking van leer je grenzen kennen. hahahahahahahahahahahahahahah LOLLLLLLLLLLLLL
NEE HY IS GOED BEZIG!!!!!!!! :P
serge zegt net zelf ik trek hem ook wel eens in het rode gebied, maar nee hoor daar word niks op gezegt door onze boeman.... waarom dat niet dan!!!!!!!!
respect myn vriend dat moet je verdienen en niet afdwingen met die flauwe grapjes..... je hebt een flinke pot zout nodig gert want je word heeel flauw.(ben je altyd al geweest)
maar goed ik zal maar ophouden want dit is iets te grof voor onze kindertjes....... :)
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline Ken

  • polo86c.be
  • Non-Register lid
  • Berichten: 401
  • Geslacht: Man
    • http://www.polo86c.be
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #34 Gepost op: do, 19 jun 2003, 16:16:22 »
tijd om een topic te sluiten denk ik ,zo gezien de reacties ??

Jep, ik denk het ook dat dit de eerste thread word van dit forum waar een slotje op moet, spijtige zaak :(

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #35 Gepost op: do, 19 jun 2003, 16:21:28 »
en dat komt natuurlyk alleen weer door my...............
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline Ken

  • polo86c.be
  • Non-Register lid
  • Berichten: 401
  • Geslacht: Man
    • http://www.polo86c.be
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #36 Gepost op: do, 19 jun 2003, 16:27:19 »
Het valt toch wel op dat het de thread is waarin jij voor de eerste keer iets post ??

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #37 Gepost op: do, 19 jun 2003, 16:29:41 »
ja omdat ik niet van dat gedrag houd..
ik wist dat dit zou komen. 4mensen hebben me voor dit gewaarschuwd.. en we denken dat het komt door jaloezie.
of het waar is weet ik niet, maar begint er verdacht veel op te lyken zo..
maar goed ik zal er geen woorden meer vuil aan maken want dat is waar gertje op hoopt.....
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #38 Gepost op: do, 19 jun 2003, 16:38:38 »
jaloers op jouw motorblok ,ja maar dan in positieve zin ,ik hoop dat ie het perfect doet .nadat je je startmotor gefixed hebt ;)

maar gaarne geen reacties meer op deze topic
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #39 Gepost op: do, 19 jun 2003, 16:44:29 »
Ik zal nog een keer reageren op het woord jalouzie ..

Ik vind het een leuke motor maar jaloers ? Nee sorry ...Ben op nix en niemand jaloers : nooit geweest en zal het nooit zijn ook .
Als ik zoiets had willen hebben had ik mijn raceblok met echte 145 PK en 10.500 toeren wel bewaard
Als hang je dr 3 van die motoren in : van mij mag je en ik vind het alleen maar leuk ...




Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #40 Gepost op: do, 19 jun 2003, 16:49:30 »
maar raar of niet ik geef richard wel gelijk.
er wordt hier op dit forum achter zijn rug om geluld .hij reageert hier op (terecht )het zij een beetje fel,maar zo steekt hij inelkaar.en de meute springt uit de ban alsof ze poeslief zijn geweest.en dat zijn we niet mijne heren.
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #41 Gepost op: do, 19 jun 2003, 16:54:31 »
ik hoop dat we klaar zijn nu  -angry-
ik pis van dit soort dingen en verzoek om te sluiten is ingediend   -ghostface-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #42 Gepost op: do, 19 jun 2003, 16:55:18 »
zodoende serge. ben bly dat je het met me eens bent.(had ik van jouw wel verwacht)
want jy lykt me iemand die weet wat ie zegt. kan ik van sommige andere niet zeggen....
normaal gesproken kom ik hier maar af en toe, maar opdat iemand me waarschuwde van er word weer eens over je gelult. door............... zal geen namen noemen dit keer. ik denk kom laat ik zelf eens kyken. en ja jullie kennen meinmiddels een kleinnnnn beetje(niet goed genoeg om te oordelen over my) dus ik begin zoals altyd behoorlyk fel.....
maar ga niet zeggen dat ik grof ben als er nog zo,n raar figuur zit die denkt dat ie altyd maar alles kan maken..
en dan komt ie aankakken met een race blok met 145pk,s. hahaha welke tyd was dat. jaren 80..... :O
maar dank je voor je begrip serge.... ;)
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #43 Gepost op: do, 19 jun 2003, 17:02:01 »
eeeuhhhh richard dat race blok bestaat ,heb hem zelf gezien.dus das geen onzin.rijd nu in een trabi rond namelijk.
maar begrijp me goed ik trek geen partij voor niemand alleen wat de situatie betreft.deze ging mij te ver!!!!!
de rest is via pm of msn ook op te lossen anders via de telefoon
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #44 Gepost op: do, 19 jun 2003, 17:04:13 »
De Pot verwijt de ketel .... LOL

Maar goed : als je die 2 topics leest op het VW Forum meen ik mij te herinneren dat jij evenveel vraagtekens bij zijn verhaal zet ..
En ik lul niet .. ik zeg en weerleg dingen met woorden
En zeker niet achter zijn rug om want wat ik hier zeg zeg ik daar ook .

Waar het mij om gaat is dat Richard nooit leest wat er staat en altijd dingen intepreteert zodat het zogenaamd beledigend voor hem is .
Heb hem al 3 keer via een PM op het VW Forum uitgelegd dat het alleen aan het feit ligt dat zijn verhalen niet kloppen en niet omdat ik hem niet mag want ik ken hem niet .

Maar als je dan iemand met de dood bedreigt en zoals nu blijkt dat onder dwang van een Moderator dat teruggedraaid is en geeneens omdat je zelf vind dat je fout bezig bent ... waar ben je dan mee bezig ?

Jij en ik ( Serge .. ) hebben ook zovaal hete discussies gehad maar we wisten en weten altijd dat we mekaar nix in de weg liggen en discussieren als 2 volwassenen zonder hersens .. maar wel met wederzijds respect .
En dat is soms ver te zoeken in een discussie met Richard moet ik helaas constateren : alles vind hij een belediging of een aanval als je zijn verhaal doorprikt ..
En dan moet iemand het ontgelden : geeft nix .. in de jaren bij de Sociale Dienst ben ik wel meer met de dood bedreigd en heb de pistolen ook van dichtbij gezien .
Maar die mensen deden het terecht of onterecht uit broodsnood of omdat ze zonder geld zaten ...
Niet om een simpele discussie waar iemand wat in twijfel trekt .
Rare is altijd dat meer mensen dat doen maar IK met de dood bedreigd wordt ..
Mag ik dan reageren ? Of het nou gemeend is of niet : gaat wat mijn ouderwetse fatsoens norm veeels te ver .