Auteur Topic: 1.6 16V G40 in 2f  (gelezen 6030 keer)

Offline Jeroen

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 217
  • Geslacht: Man
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #45 Gepost op: do, 19 jun 2003, 17:08:18 »
Beste polo-liefhebbers,

Vandaag is voor het eerst dat ik een topic sluit  :(  , eigenlijk is er al genoeg over gezegd, maar laten we het hier gewoon over auto's hebben. Als je nog iets anders met mensen te bespreken/af te handelen hebt, gebruik daar dan een andere weg voor.

Groet

Jaap & Dennis & Jeroen
grz
Jeroen

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #46 Gepost op: do, 19 jun 2003, 17:20:08 »
Eerlijk gezegd zie ik geen reden om deze topic te sluiten.

Misschien Richard een beetje minder eigenwijs af en toe, en onze forum-oudste beetje minder sceptisch als het gaat om motoren-met-een-fluitje?

Iedereen zegt/doet wel eens domme dingen, en dan is het zo makkelijk daar zwaar op te gaan reageren.
Ken je verder niet, maar soms heb je wel eens wat minder handige opmerkingen, meestal vanuit ontwetendheid denk ik.

Als ik top rijdt met m´n g40 geeft ie ook 220 aan (compleet standaard) met 195/45/13, zal misschien net 200 echte km´s zijn.
En een beetje flink doortrekken, daar is een motor toch voor gemaakt? Gaat om de manier waarop je het doet.
Je koopt geen snelle auto om er geen plezier van te hebben.

Correct me if i´m wrong..

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #47 Gepost op: do, 19 jun 2003, 17:23:39 »
dennis volgens mij ben ji de enigste die deze topic niet wilt sluiten .ask jaap en jeroen .
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #48 Gepost op: do, 19 jun 2003, 17:53:43 »
nou om eerlyk te zyn zie ik ook geen reden om deze topic te sluitel.... vertel me eens waarom.....
is wel gek altyd als gert en ik een topic hebben eindigd ie op sluiten. kom op zeg,.
kan toch wel gewoon een discussie gaan zonder dat ie gesloten word....
en eindelyk zyn er toch wel een klein handje vol mensen die myn begrip tonen,....
het gaat altyd over autoo,s. de einigste die er iets anders van maakt is toch wel meestal gertje...
en dan met die klote opmerkingen zodat ie het bloed onder myn nagels vandaan ken halen....
tis maar goed dat ie niet hier by de soos zat want dan was ik echt niet de einigste die het bloed onder de nagels had. hahahaha LOL

en tis precies zoals dennis zegt. je koopt geen auto om er constant 50 mee te ryden. of wel. maar nee als richard hem eens in het rood trekt oow ee dan krygt die dat voor de rest van zyn leven te horen. hahaha
en de eigenwys heid tja die zit erin en komt er niet mer uit denk  
 :D
maar goed tis myn allemaal goed..
myn polo ryd inmiddels weer en zwaar goed ook... alleen zit ik nu met een kapotte olie leiding van de lader. die is inmiddels besteld en dus is het wachten daarop....
effe nieuwe apk tje erop en klaar is klara...
en wie was diegen met hetzelfde blok.(hy had 120 en ik dus echt wel 125)....
hy had het over een jaren plan, maar dan denk ik toch dat ie iets verkeerds doet. ik ben er nu inmiddels 2weken mee bezig geweest. is toch te doen lykt me of niet.. ??


mvg richard-polo (16i16vg40)
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #49 Gepost op: do, 19 jun 2003, 18:11:30 »
Wel veel praatjes hé??
Blijkbaar is lezen toch niet je sterkste punt :D

Jaap en/of Jeroen sluit deze (eindeloze) discussie a.u.b.; begint nu toch een beetje vervelend te worden -angry-



Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #50 Gepost op: do, 19 jun 2003, 18:17:40 »
hy had het over een jaren plan, maar dan denk ik toch dat ie iets verkeerds doet. ik ben er nu inmiddels 2weken mee bezig geweest. is toch te doen lykt me of niet.. ??

p.s. Leuk dat je het in twee weken doet. Je vergeet alleen te melden dat je deze motor kant en klaar uit een ovalracer gekocht hebt en dat Theo al het nodige werk voor je gedaan had....

Kunst!!
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #51 Gepost op: do, 19 jun 2003, 18:18:08 »
nee douwe ik heb geen praatjes. totaal niet(praatjes vullen geen gaten!!!!)
en nee lezen was niet myn vak. hahaha niks was myn vak.
neuken da,s myn vak...... :D
maar alle gekheid op een stokkie ik vind het toch ook wel mooi geweest zoow.
zo kunnen we eindeloos doorgaan maar komen we toch niet uit. en tis tenslotte wel een polo forum....
ook al denk ik er anders over....
jullie mogen vinden van myn projekt wat jullie willen. ik zit ermee. en ryd ermee rond....

ik groet u alle...........
tjuuuuuuus
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #52 Gepost op: do, 19 jun 2003, 18:21:07 »
en wie was diegen met hetzelfde blok.(hy had 120 en ik dus echt wel 125)....
hy had het over een jaren plan, maar dan denk ik toch dat ie iets verkeerds doet. ik ben er nu inmiddels 2weken mee bezig geweest. is toch te doen lykt me of niet.. ??


mvg richard-polo (16i16vg40)

Misschien is dat een van die opmerkingen waar een ander iemand over kan vallen?

"Kijk mij eens hoe snel ik de ombouw gedaan heb?"

Is ook niet zo gek, het blok wat jij gekocht hebt was compleet voorbereidt en kon er zo in.
En je hebt veel hulp gehad, want in je eentje had je het niet gered denk ik.
Als je niet veel geld of vooral tijd hebt dan kan zoiets snel een jarenplan worden.

Blijf reeel en denk niet dat je meer bent (want meer pk´s) dan een ander in dit forum (of een ander forum?? ), want dat wordt hier niet echt gewaardeerd zoals je gemerkt hebt.

Hopelijk begrijp je wat ik bedoel en voel je je niet meteen aangevallen.

Oh, en sorry Jeroen, dat ik het topic weer geopend had, had jou bijdrage toen ook nog niet gelezen trouwens.

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #53 Gepost op: do, 19 jun 2003, 18:21:38 »
sorry douwe maar die kabel boom heb ik toch echt zelf eigenhandig moeten maken van myn oude g40 boom..
dus kweet niet waar je over praat.. en of je thoe echt zo goedkent als je zelf zegt, maar dat is dus de echte reden.....
dus dan is het niet slecht he in 2weken. enigste wat theo hebt gedaan is de g-lader erop gemaakt met de steun en de motorsteun gelast voor de 86c......
blykbaar heb je het een en ander gehoord, maar niet goed geluisterd....
even goede vrienden.......
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #54 Gepost op: do, 19 jun 2003, 18:27:09 »
dat is waar dat moet ik toegeven zonder hulp was het zeker niet zo snel gelukt....... :D
maar goed je gaat toch ook geen motor alleen inbouwen dan is byna niet te doen.....
maar die andere had het over de electronica nou die heb ik dus echt zelf moeten voorbereiden hoor. en geloof me da,s een hels karwei................
maar theo hebt het goed gedaan met de lader en de steunen... dikke 10 voor theo.....
al zyn ze wel een beetje lomp geweest met het uitbouwen zodat er het nodige kapot is gegaan. (olie leiding en de gasklep stang)... maar goed het gaat nooit van een leie dakje zal ik maar zeggen.......

mzzzzzls
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #55 Gepost op: do, 19 jun 2003, 18:32:27 »
Ik vraag me af wat je er dan aan verandert hebt.
Als je het goed doet hoef je niks te veranderen;
pingelzender overzetten is niet moeilijk
temperatuur zenders passen zo
oliedrukzenders ook geen probleem evenals olieleidingen G-lader.
Etc....

Alleen voor de ontsteking moet je een gat in de nokkenas boren, maar dit is niets electrisch...
Dus??

Pronken met een andermans veren???
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #56 Gepost op: do, 19 jun 2003, 18:33:57 »
Ok, laat ik het zo zeggen, met stoer doen en opscheppen red je het niet in dit forum.
Het VW-forum is toch wel iets anders, daar wordt gereageerd met "wow, 230?? Gaaf man, en dat in een polootje..".
Terwijl de meesten bij ons meteen doorhebben dat dat ook niet zo´n punt is met kleinere wieldiameter.

De kunst van het respekt afdwingen bij een ander is bij ons toch dat je gewoon normaal doet, en realistisch bent.

Als iemand hier nog iets over te zeggen heeft, en dan graag niet specifiek mbt deze discussie dan graag, anders verwacht ik dat er van beide kanten weinig zinnigs meer aan deze toch al kromme topic toegevoegd wordt.. ??
En dan kan wat mij betreft deze topic inderdaad gesloten worden.




Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #57 Gepost op: do, 19 jun 2003, 18:34:55 »
is goed jongen als jy dat zo wilt zien is myn best.
maar ik heb hem toch en jy niet dat telt (derin dat telt zeggen ze wel eens
ik ga hier niet over dicuseren met jouw.... ik heb andere dingen aan myn kop....

even goede vrienden. tjuuuuuuus
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #58 Gepost op: do, 19 jun 2003, 18:38:40 »
De kunst van het respekt afdwingen bij een ander is bij ons toch dat je gewoon normaal doet, en realistisch bent.

waarom vertel je dit tegen myn!!!!!!!!! terwyl je dit juist tegen die ander moet zeggen. ik zit hier niet op te scheppen of hoe dat je dat dan ook wilt noemen, maar gewoon myn verhaal te doen..... even goede vrienden maar begin alsjeblieft niet alleen tegen my he......
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline Jeroen

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 217
  • Geslacht: Man
1.6 16V G40 in 2f
« Reactie #59 Gepost op: vr, 20 jun 2003, 17:24:55 »
Hier had ik dus de rede opgegeven ......
grz
Jeroen