Zo ik ben vandaag even wezen kijken bij de sloper. En het was een waar paradijs voor oude vw gekken
. Heel veel oude golfjes 1 en 2, jetta`s, scirocco`s en Polo`s.
De 1f viel tegen omdat de voorschermen er al afgeplukt waren en de motorkap gereseveerd was. De auto was opzich wel hard, dorpels, binneschermen en bodem zagen er allemaal nog goed uit.
Verder nog zo`n 20 oude polo`s gezien. Originele oude G40`s en een stel Gt`s. Derby`s en steilheck`s ze stonden er allemaal.
Een paar gt`s hadden wel nette interieurs (zwart/grijs) maar 1 had een rood gestreept interieur met rode deur panelen. Dat kende ik zelf nog niet.
Ik hoopte er zelf nog een bruin interieur te scoren maar dat was er hellaas net niet te vinden. Wel een brons/bruine steiheck met een bruin/rood achtig interieur er in. Wel appart maar zal niet echt bij de mijne staan.
Hier een paar foto`s. Ik had geen fototoestel bij dus door een kilo stof zijn de foto`s niet zo duidelijk. Maar dit zijn de duidelijkste
De 1f:
Een rij polo`s:
Het gras word hoger
:
En het gras word nog hoger
maar er staan polo`s tussen
En n GT. Was wel een leuke.
Alle auto`s waren ook compleet te koop want hij had alle kentekens nog. 500 euro per auto zegt ie.
gr