na wat testen ben ik nu zeker dat aansluiting 8 op de 14 polige multistekker op de Golf 1 cabrio tellerbak (FORTSCH.) voor de mode (witte draad) van de MFA hendel is.
Deze cockpit zonder aanpassingen in een polo steken zou dus tot gevolg hebben dat je de mode (knop om naar de volgende functie te gaan) selecteerd, elke keer als je de handrem aantrekt, geen goed idee dus. Ook elke keer als je de auto parkeert, de handrem aantrekt, het contact uitzet en weer aan, de MFA in "check" of "test" modus gaat.
Deze aansluiting moet dus in ieder geval geen contact maken, door de draad in de stekker los te halen, of door een beetje tape over te plakken. Aangezien ik in de cockpit ook een handremledje wil hebben heb ik tape over de aansluiting gedaan, en daaroverheen een stripje koper en daaraan een draadje met weerstandje, die dan naar het ledje gaat, en de andere pool van het ledje met een stukje draad naar een contactgestuurde +12 volt aansluiting (aansluiting 14 op de multistekker, maar ik heb het op een pinnetje op de folie gesoldeerd die hiermee direct in verbinding staat)
Hierna heb ik een draad gesoldeerd aan een pin op de folie die naar de MFA print gaat, die in verbinding staat met de "FORTSCH." aansluiting en daarmee een nieuwe "mode" aansluiting voor de MFA gemaakt.
Hierna heb ik de boel getest en werkte alles na behoren...voor 10 minuten, daarna waren er weer allerlei vreemde problemen. Deze problemen moeten dus nog verholpen worden. Het probleem ligt volgens mij bij de MFA printplaat, of bij het schermpje dat niet goed verbinding maakt nadat ik het vervangen heb.