Auteur Topic: Wie is Niche?  (gelezen 1096 keer)

Offline Niche

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4
Wie is Niche?
« Gepost op: wo, 13 aug 2008, 16:09:16 »
Hallo heren en dames

zoals het een nieuw forum lid betaamt stel ik me even voor voordat ik mijn vragenkanon in stelling breng.

Mijn naam is Thomas, woonachtig in Belgisch limburg.
Al jaren heb ik grote interesse in polo's en dan voornamelijk de wat sportievere, exclusievere uitvoeringen (Genesis, G40, ...de ughe ughe Niche modellen dus).
Nu, op 1 of andere manier is het er nooit van gekomen om er ook effectief eentje te kopen maar daar wil ik in de toekomst verandering in brengen. Heeft echter geen haast, hoop eerst hier op het forum nog wat kennis op te doen.

Huidige wagenpark bestaat uit een:
- Golf 3 1.9D Rolling Stone edition (enige optie volgens mij een electrische schuif en kanteldak) met een 149.000 km voor woon-werk verkeer. En
- Golf 2 GTi G60 met 134.000 km voor de weekends, uitstapjes; etc.

Gegroet !

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Wie is Niche?
« Reactie #1 Gepost op: wo, 13 aug 2008, 16:54:22 »
Ha, welkom!

Niche -> Genesis en G40 in één, dat was in Nederland niet echt een Niche, maar dat wordt ie ondertussen wèl.  Als je toch opzoek bent naar een niche, zou ik 't zoeken in, inderdaad: een wat aparter model. België heeft al zo z'n 'aparte' modelletjes, dus een 'sp' is niet echt een zeldzaamheid, maar wellicht iets in de trant van een 'Tuner' model ofzo: BB, Buchmann, Treser,.. ? :)
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Niche

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4
Re: Wie is Niche?
« Reactie #2 Gepost op: do, 14 aug 2008, 08:42:10 »
Ivm de "uitzonderlijke" modellen, toen ik het typte dacht ik ook van "er zullen best wel uniekere polo's zijn, hier ga ik nog een opmerking over krijgen" maar onbekend is onbemind he. Een originele Genesis G40 ken ik. De kleur, de bekleding, het soundsysteem, het pocketrocket principe, ...... love it.

Nu, ik moet me nog een beetje orienteren. Stel wel mijn eisen vermits ik het in 1 keer goed zou willen hebben. Zal ook wel eens het forum hier afspeuren naar die leuke modellen waar jij het over hebt, al is het maar om erover te kunnen mee praten.  :)


Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Wie is Niche?
« Reactie #3 Gepost op: do, 14 aug 2008, 08:56:44 »
:)

Een originele Genesis G40 in paars, mét de bekleding, het soundsysteem, de velgen én de stickers op de motorkap en flanken: ondertussen redelijke exoot!
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Niche

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4
Re: Wie is Niche?
« Reactie #4 Gepost op: za, 16 aug 2008, 09:31:05 »
Ah kijk koop ik me straks misschien dan toch een Niche model.  :)