Auteur Topic: Wie is Robin?  (gelezen 1113 keer)

Offline robin

  • Non-Register lid
  • Berichten: 54
  • Geslacht: Man
Wie is Robin?
« Gepost op: zo, 17 aug 2008, 13:00:39 »
Ik ben  al tijdje non-actief member hier op dit forum maar wil daar beetje verandering in gaan brengen  :D Ik ben dus Robin en kom uit omgeving Hoorn (N-H) Ik heb 6 jaar bij een Vw dealer gesleutelt maar ga daar een punt aachter zetten.. Ik ben nu 23 en wil niet me hele leven lang sleutelen in een  garage en ga de auto's dus als  hobby houden!
Mijn auto is een polo coupe uit '91 De motor(1.3L) is geheel standaard en  alleen opgeknapt. Het carrosserie is voor 80mm en achter 60mm verlaagt met een Weitec verlagingsset. Wielen zijn de Classics van ATS, 8J ET01 achter en 7J ET15 voor. Bijde voorzien van 175/50 13 sportcontactjes. Ik ben nog vollop bezig met mijn auto en vond de standaard audio niet echt genoeg omdat ik wel van muziek houd heb ik besloten  er ook wat audio in te knallen maar dat moet nog gebeuren (al wel aangeschaft) Tegen de diefstal heb ik  eerst me ramen laten blinderen en een Clifford alamrsysteem met centrale vergrendeling laten inbouwen. Ik kan nu al me achterklep van binnenuit los poppen omdat ik me carrosserie straks wat strakker wil gaan maken.. Meer veranderingen worden het interieur en wielkasten die wat meer ruimte nodig hebben :)   

Hiern og een fototje na het poetsen :
http://img80.imageshack.us/my.php?image=fotos0058ta6.jpg 
         

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: Wie is Robin?
« Reactie #1 Gepost op: zo, 17 aug 2008, 13:08:42 »


Welkom!

Ziet er netjes uit joh!
De wielen vind ik ook nog steeds super. Denk dat ik mijn setje ook maar eens moet gaan opknappen :).


Leuk en succes met de verdere plannen -thumbsup-

Offline robin

  • Non-Register lid
  • Berichten: 54
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Robin?
« Reactie #2 Gepost op: zo, 17 aug 2008, 13:10:14 »
ja dankje  -thumbsup- ik dacht ik post de link ipv de foto  want die was beetje groot zoals je ziet  ;)

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: Wie is Robin?
« Reactie #3 Gepost op: zo, 17 aug 2008, 13:13:28 »
ow :D. Ik dacht dat het misschien niet lukte dus dan zet ik m er even bij. Maarja hij is groot ja maar dat kan toch niet zoveel kwaad? anders haal ik m wel weg?

Succes.

Offline robin

  • Non-Register lid
  • Berichten: 54
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Robin?
« Reactie #4 Gepost op: zo, 17 aug 2008, 13:16:17 »
kwaad kan het niet maar je zie de neus niet zo :D dat is wel beeeeetje jammer he  -prut-