Auteur Topic: Wie is LowPolo  (gelezen 1325 keer)

Offline LowPolo

  • Non-Register lid
  • Berichten: 25
  • Geslacht: Man
    • BK Customs
Wie is LowPolo
« Gepost op: wo, 27 aug 2008, 10:38:34 »

Hallo allemaal,

Ik ben Tom (van BK Customs) en sinds kort ben ik in het bezit van een Polo Coupé ('92-er).

Ik heb de volgende VW's gehad:
Golf I GTI 1983, import maar helemaal origineel
Golf I GTI 1982, Golf II GTI blok + dashboard
Golf II GTI 16V
Golf II 1,3 Carb., zéér laag en oldschool
Golf III GTI, erg laag en luid
Golf III VR6, standaard
Golf III 1.6 Sport, 101 pk laag en 17" RS4
Bora 2.0 Aut., helemaal top! Zilver, lekker laag en 18" RS6
Polo Steilheck, van eerste eigenaar, lekker oldschool maar standaard, rijdt nu m'n schoonpa mee
Golf V GTI DSG, tijdelijk gehad, namelijk een lang weekend. Ik had een prijsvraag gewonnen. Een TOP weekend!

Semi VW's:
Seat Toledo 2.3 V5 150pk
Audi A4 Avant 1.8 20V Aut.
Seat Ibiza 2003

Momenteel:
Golf III Variant, voor vrouw en kind
Golf I 1978, ga ik waarschijnlijk verkopen
Polo Coupé '92 1.0 ltr., momenteel voor mijn dagelijksbvervoer daarna voor de heb

Opzoek:
Eigenlijk zou ik wel weer een zilveren Bora willen voor dagelijks vervoer. BVen druk opzoek maar heb 'm nog niet gevonden. Ik ben namelijk nog al een mierenneuker.

Tsja, wat is verder nog belangrijk....? Ons bedrijf! BK Customs v.o.f. Als je nou een verlagingsset of rvs powersprint uitlaat wilt hebben dan moet je bij mij zijn  -thumbsup-

De Polo
Ik heb de Polo bij de dealer gekocht. Hij was ingeruild door de eerste eigenaar en helemnaal standaard.

Verder zal ik spoedig foto's maken van de Polo Coupé. hij's zwartmetallic en heeft (uit mijn hoofd) 135.000 km gereden. Hij gaat vandaag of morgen de werkplaats in voor een nieuwe koppeling. Waarschijnlijk verlaag ik hem dan maar meteen en zet ik er xenon in.

Ik heb 14" oldschool BBS 1-delig gekocht. Als het goed is worden morgen/overmorgen de velgranden gepolijst en kan ik daarna de harten hoogglans zwart spuiten.

Groeten,
Tom


Op doktersadvies moest mijn auto omlaag. Ik heb namelijk last van hoogtevrees.

Offline barry8V

  • Non-Register lid
  • Berichten: 817
  • Geslacht: Man
  • Barry de Wit
Re: Wie is LowPolo
« Reactie #1 Gepost op: wo, 27 aug 2008, 16:58:24 »
Zo dat is een aardig lijstje auto's die je gehad hebt, zitten best leuke auto's tussen -thumbsup-

En als de golf I te koop is laat het me even weten -ja-

GROTER is niet altijd beter

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Wie is LowPolo
« Reactie #2 Gepost op: wo, 27 aug 2008, 17:05:10 »
Welkom Tom!

Het aandeel Noord Holland/West Friesland wordt steeds groter!
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline Waldo

  • Non-Register lid
  • Berichten: 36
  • Geslacht: Man
  • www.fettzone.nl
Re: Wie is LowPolo
« Reactie #3 Gepost op: wo, 27 aug 2008, 22:51:49 »
Welkom Tom,

wat betreft die uitlaat kan ik alleen maar bevestigen dat je dan bij jou moet zijn!!

Pas geleden is mijn neef bij jou geweest voor een uitlaatsysteem onder zijn rode mk1 cabrio. Iedere keer als hij hem open trekt wordt ie gillend gek!!! en ik ook trouwens, maar dan in de wagen er naast  -thumbsup-
Hij is echt super tevreden, ook over de service trouwens!

Waldo

Offline LowPolo

  • Non-Register lid
  • Berichten: 25
  • Geslacht: Man
    • BK Customs
Re: Wie is LowPolo
« Reactie #4 Gepost op: do, 28 aug 2008, 11:34:20 »
@ barry8v
Is inderdaad wel een aardig lijstje. Had het nog nooit onder elkaar gezet dus ik was er zelf eigenlijk van onder de indruk hahaha.

By the way, ik heb de Golf I in de verkoop staan.... Toch maar wel. Mijn vrouw denkt er overigens anders over maar ja, ik ben de baas (alleen als het om e auto's gaat hoor.... :(). Als je interesse hebt geef je maar een gil!

@ Steilheck
Thanks. Ik ken dit forum al lang en heb er ook al veel gelezen maar vond het nu wel eens tijd om me aan te melden.

@ Waldo
Ja die uitlaat is een topper hè! Hij is er inderdaad ook ontzettend blij mee. We moesten wel even het e.e.a. aanpassen aan de auto en uitlaat maar hij zit echt perfecto. En een mooi geluidje  -love-

Groeten, Tom
Op doktersadvies moest mijn auto omlaag. Ik heb namelijk last van hoogtevrees.