30-8-2012
Zie in verschillende topicks dat er weer vraag is naar de Cupframes die ik toen gebouwd heb.
De neus die de maat was is inmiddels niet meer.
Maar heb 1 frame liggen, deze kan dienen om een mal te bouwen en daar de nieuwe frames in te spannen en af te lassen.
Mocht er interesse in zijn.
En dan niet per 1, maar minimaal 5.
Zegt het voort, zegt het voort!
De titel zegt het al, ben van plan om in samenwerking met Douwe het polo 2 GT G40 cup subframe exact na te bouwen.
Dit ga ik doen door het frame van douwe zijn GT G40 cup te lenen.
Deze van hetzelfde metaal (ook de afmetingen) te maken, en deze word op een polo in elkaar gelast door een erkende lasser.
Hierdoor past het frame ook 100%.(mits de polo schadevrij is)
Het frame wil ik wel een beetje aanpassen, namelijk de positie van de stabistang verschuifbaar maken.
Normaal staat je voorwiel dan een stuk naar voren, wil het frame zo maken dat het in de voorste positie kan, of gewoon in het midden.
Het frame kan zwart gepoedercoad geleverd worden, of blank metaal.
Frame past op de polo 2 en 2f. (met dezelfde brede tunnel)
Misschien ook een versie zonder verstevinging naar de tunnel voor de audi 50 en polo 1 en derby 1 (die hebben dat niet)
Ben een tijdje rond aan het kijken geweest naar een goed kwalitatief frame voor mijn GT G40,maar dan word een salzmann of iets van engelse makelij.
En dat is vaak zonder stabistang.
Dit daarintegen houd de stabistang, geeft je carosserie veel stevigheid, en werkt mee met een goede wegligging.
Plus het is iets wat bijna orgineel is,omdat het door vw motorsport ontwikkeld is voor de polo 2 GT G40 Cup.
Wil nu van jullie weten, wie willen er ook 1.
Dit word namelijk een gelimiteerde oplage aan Frames.(doe dit maar 1 keer)
Hoe meer gegadigden, hoe beter de prijs.
En wat de prijs is is nog niet bekend, weet nog niet wat de productie kosten zullen zijn.
In ieder geval niet zo duur als een salzmann.