Update!!
Vandaag aan het rondrijden geweest,en het 1 en ander geregeld, en gerekend.
Het voorste gedeelte waar de stabistang op komt word bijna uit 1 stuk gefreesd.
En daarna komt er het 1 en ander aan zetwerk.
De frames worden door een constructie bedrijf in elkaar gelast,met het orginele staal wat voor de vw motorsport frames is gebruikt.
De frames worden standaard MET stabiblokken gemaakt.
Er zijn 2 versies voor de stabiblokken.
Versie 1, is met de stabistang iets naar voren, evenveel als bij de stabiblokken die zo te koop zijn. (kleur zwart)
Versie 2, is met de stabistang even ver naar voren als bij de VW Motorsport CUP GT G40. (kleur groen)
Staandaard zit er 1 setje stabiblokken bij, dus bedenk van te voren welke maat je wil bestellen bij mij.
Mocht je beide maten willen hebben kun je ze erbij bestellen,maar heb nog geen idee wat dat extra kost.
De frames zijn standaard niet gepoedercoad, en zoals het er nu naar uitziet kosten ze rond de 350 euro per stuk.
Wat poedercoaten gaat kosten ben ik nog niet voor weg geweest,maar standaard met poedercoat word ZWART.
Of een andere ral kleur, en die word dan bepaald wat het kost. (omdat de frames dan per stuk worden gecoad)
Zal nog informeren wat stralen en poedercoaten kost, had er geen tijd meer voor omdat het uitmeten, en bedenken van een goede constructie voor de voorkant wat langer duurde dan verwacht.
Mocht je interesse hebben dan hoor ik dat graag via de mail. ---> arnoz10@hotmail.com <-----
De minimale bouw voor deze prijs is 10 frames.
Worden het er minder kan de prijs afwijken.
Als je een frame wil heb ik graag een gedeelte vooraf betaald, ivm met materiaal kosten en uren die ik voor moet schieten.
Dit worden geen beun de haas frames, maar van zeer goede kwaliteit en pasvorm, en dit word een gelimiteerde oplage (dus dit doe ik 1 keer)
Hoop dat ik iedereen goed geinformeerd heb?
Mvg Arno